{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad siger din hund
  • #1   7. maj 2010 Det kunne snildt være kedsomhedspiven - men der er tusind muligheder er jeg bange for ;o)

• #2   7. maj 2010 eller også vil han bare have min lagkage hihi.
    jeg ville ønske han snakkede mit sprog smiley

• #3   7. maj 2010 Hehe ja mon ikke det er kedsomhed... Balto han knurrer... Sådan a la "giv mig lige noget opmærksomhed hva... Du skal da ikke bare sidde dér og ignorere mig!!!"

• #4   7. maj 2010 Simba ligger på gulvet , kigger op på mig og så piver han stille og roligt

jeg taler så lidt til ham evt. nusser ham og så er det over

jeg tolker Simbas piven som " vi skal lige nusse moaaaar " kommer du ned til mig ?

• #5   7. maj 2010 jeg vil indrømme at det også virker, jeg kan ikke lad vær med at nusse buller når han står med de søde øjne og kigger på mig og piver.

• #6   7. maj 2010 Når Kaoz ko gerne vil lege tosser han med sine legesager, fnyser og søger øjenkontakt.. I det sekund jeg smiler er "slaget" tabt og jeg må tosse lidt med ham ; )

Vil han nuldres lægger han sig i sofaen ved/på mig eller lægger hovedet i mit skød hvis jeg sidder ved pcén =)

• #7   7. maj 2010 Når Valdi ligger og sukker, små piver/tuder og kigger op, så betyder det " se så at få lettet den der røv fra sædet og kom afsted ud og leg med mig" Når han gør det mener han virkelig man er kedelig. hehe

• #8   7. maj 2010 Haha, min Futte gør det for at få opmærksomhed. Han sidder og stirre på mig og ser fræk ud, også piver han sådan en mærkelig piven smiley
    Også angriber han mine fødder hvis han stadig ikk har fået min opmærksomhed smiley

• #9   7. maj 2010 Haha ja Zoe har også et vildt register af lyde...
    Lav knuren - nu skal vi trække i torv mor - Altså hun gør det under leg
    Stor knurren - DER ER NOGEN !??!?!?! eller ???
    Vild piven , JUBIIII
    Lav piven - Nu skal jeg altså - tisse, pølle whatever ?
    En mellemting imellem knurren og piven - en slags mumlen ? - nusse hygge kæletid og hun kaster sig på ryggen og venter spændt på at man går i gang smiley
    osv osv..

Det har faktisk taget mig noget tid at læse hendes lyde - men tror nok jeg har fattet de fleste nu smiley

• #10   7. maj 2010 og og og hun kan SKRIGE - hele munden åben som mennesker ville gøre også SKRIGEEEER hun høje irriterende toner ud... damn..
    Det er så kun på starten af gåturen fordi hun er så glad - og hvis hun så lige spotter en fugl eller lign så starter hun - Meeeen med få kontakt øvelser er det betydeligt reduceret.
    Men kan ikke rigitig skælde hende ud for at være lykkelig ? smiley

- I det mindste ved mine naboer når jeg går tur smiley

• #11   7. maj 2010 Mette H. "jeg ville ønske han snakkede mit sprog". Det tror jeg ikke ville være sagen. Men ville godt have, at de kom med et taletidskort, så man i nødstilfælde lige kunne få en sludder, om hvad der p.t. lige rørte sig i dem.
    Har de ondt, keder de sig, synes de vi er dumme og kedelige etc.
    Smiler.............

• #12   7. maj 2010 Når Zacho vil have os ud af sengen sukker han så højt han kan. Når han er sulten siger han sådan nogle grynte lyde. Hvis han ser en hund der vil lege piber han meget stille smiley

• #13   7. maj 2010 Milo er næsten en stum hund, men han fortæller gerne hvis der er noget han gerne vil eller vil havde mig til at gøre, han lige frem hentyder!

fx hvis der ik er mere vand i skålen: så skubber han til skålen kigger på mig også på skålen, kigger på mig igen også på skålen

eller hvis han ikke vil være på mit værelse mere : går hen til mig så hen til døren, sætter sig kigger på mig og kigger så på døren.
    Den mest svære at forstå er
    hvis han vil op og ligge på skuldren: så går han lidt hen imod mig også lidt væk stiller sig så hurtigt på to ben og går lidt imod mig, venter på jeg tager armene ud også går han imellem armene og bliver løften op.

synes det vildt sødt når han gør det

Kommentér på:
hvad siger din hund

Annonce