frustreret ...... {{forumTopicSubject}}
Jeg troede ikke at dyrlæger klinik efter klinik nægter at tage mod min søn og svigerdatter dværgpincher,på grund af de ikke har tid????
Ved godt det er akut...men... den har haft et anfald der minder om epeleci....
Den har problemer med analkirtlerne,og får dem jævnlig tømt,og hver gang inden tømning får han stærke smerter,og ryster helt vildt,vi mener det igen er det der er galt og han å har fået et anfald på grund af smerterne væltede om på sin ryg med benene op i luften og tissede imens han lå der..
HVORDAN KAN EN DYRLÆGE NÆNNE AT AFVISE HAM??????
Troede altid læger skulle hjælpe mennesker som dyr i nødens stund
Ja undskyld men jeg er frustreret lige nu ved ikke hvad vi gør men nu lukker de snart, har en tid til imorgen men det er da synd han skal lide så lang tid.
Hilsen LINE K.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.407
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 18
Vi prøver at ringe dertil
Hilsen Line
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
mar 2010
Følger: 95 Følgere: 90 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 346
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Men nej, hvis hunden lider, har smerter eller er ved at dø, må den ikke afvises uden at den afvisende dyrlæge henviser til en dyrlæge der har tid til at tag sig af dyret.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 18
Kan oplyse min svigerdatter har ringet til rigtig mange dyrlæger og INGEN henviste til andre!!!!!!
måtte til sidst tage dem i rækkefølge på nettet,men uden resultat????
Ved ikke om det er fordi en anal tømning godt kan svine lidt og er meget ildelugtende at de ikke gider lige før lukketid ???
Hvis det er tilfældet jaaa så burde de sku ikke være dyrlæger..hunden har jo ondt...
Det er nu gået i orden har været på dyrhospitalet han har det godt igen..
Hilsen Line K.
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 537
En af mine bekendte har altid brugt tysk dyrlæge til hendes hest. og da den var rigtig syg kom den tyske dyrlæge ud, 1½ time efter dyrlægen var kørt var den gal igen og hesten skulle aflives, men dansk dyrlæge ville ikke komme da de havde brugt den tyske dyrlæge. Forfædeligt hvad de ikke gør for at mindske konkurrencen fra de tyske dyrlæger.
frustreret ......