{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

frustreret ...... {{forumTopicSubject}}

Jeg troede ikke at dyrlæger klinik efter klinik nægter at tage mod min søn og svigerdatter dværgpincher,på grund af de ikke har tid????
Ved godt det er akut...men... den har haft et anfald der minder om epeleci....
Den har problemer med analkirtlerne,og får dem jævnlig tømt,og hver gang inden tømning får han stærke smerter,og ryster helt vildt,vi mener det igen er det der er galt og han å har fået et anfald på grund af smerterne væltede om på sin ryg med benene op i luften og tissede imens han lå der..
HVORDAN KAN EN DYRLÆGE NÆNNE AT AFVISE HAM??????
Troede altid læger skulle hjælpe mennesker som dyr i nødens stund
Ja undskyld men jeg er frustreret lige nu ved ikke hvad vi gør men nu lukker de snart, har en tid til imorgen men det er da synd han skal lide så lang tid.
Hilsen LINE K.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  frustreret ......
  • #1   5. maj 2010 dyrehospital !!!

• #2   5. maj 2010 Det har jeg også oplevet - vi stod med en hund, der skulle syes efter at være blevet bidt, så det var også ret akut!. Men siger som de andre - dyrehospital!

• #3   5. maj 2010 TUSIND TAK
    Vi prøver at ringe dertil
    Hilsen Line

• #4   5. maj 2010 Giv gerne en opdatering - god bedring smiley

• #5   5. maj 2010 jeg har prøvet det samme !! mig og en veninde stod med en tæve og 11 hvalpe som var ved at dø da tæven havde kalk chok og ikke producerede mælk !! vi måtte køre helt til Ribe fra åbnerå for at få behandling da de ved centralen hernede ikke havde tid til hende !!!

• #6   5. maj 2010 Thresa : Det kan man desværre ikke klage over længre. Man kan kun klage hvis der er penge indvolveret. Det er ikke noget dyrlægerne har fundet på- faktisk er de imod den nye regel.
    Men nej, hvis hunden lider, har smerter eller er ved at dø, må den ikke afvises uden at den afvisende dyrlæge henviser til en dyrlæge der har tid til at tag sig af dyret.

• #7   5. maj 2010 Hej igen
    Kan oplyse min svigerdatter har ringet til rigtig mange dyrlæger og INGEN henviste til andre!!!!!!
    måtte til sidst tage dem i rækkefølge på nettet,men uden resultat????
    Ved ikke om det er fordi en anal tømning godt kan svine lidt og er meget ildelugtende at de ikke gider lige før lukketid ???
    Hvis det er tilfældet jaaa så burde de sku ikke være dyrlæger..hunden har jo ondt...
    Det er nu gået i orden har været på dyrhospitalet han har det godt igen..
    Hilsen Line K.

• #8   5. maj 2010 I sønderjylland kan nogle af dyrlægerne finde på at nægte at behandle dyr, hvis man først har været ved tysk dyrlæge.
    En af mine bekendte har altid brugt tysk dyrlæge til hendes hest. og da den var rigtig syg kom den tyske dyrlæge ud, 1½ time efter dyrlægen var kørt var den gal igen og hesten skulle aflives, men dansk dyrlæge ville ikke komme da de havde brugt den tyske dyrlæge. smiley Forfædeligt hvad de ikke gør for at mindske konkurrencen fra de tyske dyrlæger. smiley

Kommentér på:
frustreret ......

Annonce