872 visninger
|
Oprettet:
Hvor meget og hvordan .... ? {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet den glade passer af en lille vovse, og undre mig nu over nogle ting ....
Da vi kom hjem fløj hun i hunde maden, vi plejer bare at ha det stående, men det duer vist ikk med hende her...
Hun vejer 11 kg og er tynd, så hvor meget skal hun ha?
Hun har spist ca 2 kop fulde, og har lige fået 2 mere - men hun virker sulten...
Og så er hun i løbetid - det anede jeg ikke, men Nico fortalte mig det, men er det normalt at hun så tisser hele tiden ??
Troede jeg var en rutineret hunde ejer, men hende her har jo det forkerte køn :-))
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.022
Jeg ved ikke hvad der er normalt, for har først set hende idag ....
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Og HUSK at en "rigtig" labrador er ALTID sulten......*GG*
Lad hende endelig arbejde for maden, så hun ikke spiser for hurtigt:-)
okt 2007
Nu sover hun da, troede aldrig det skulle lykkedes .-))
Til jer med hun hunde, er der nogle "gyldne" regler når hun er i løbetid ??
Tænker på lufte ture, er det okay rundt i byen og på marker, hun er jo i snor ..... ?
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Men jeg er heller aldrig at finde i en hundeskov f.eks:-)
Så længe du har hende i snor, så er det jo op til hanhunde ejerne at have styr på deres hund:-)
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 93
Hvad i har gjort er bare så stort, og det er helt fantastiskt at møde mennesker som jer. De har kørt ud og hentet lille Emma for mig, lægger penge ud for mig, og passer hende til næste weekend. De har aldrig mødt mig, og alligevel så gør de det bare. Jeg er så glad for hun kom væk.
Jeg er meget ked af at hun er i løbetid, og at det giver det ekstra besvær. Jeg håber ikke, at der er noget i vejen med hendes sundhed, så vi krydser fingere her.
Jeg har passet vores venners fire unger idag, så der har været knald på, men det var en skøn besked at komme hjem til :0) Jeg skal ha min søn i seng, og skriver så lidt senere en pb til dig. Igen MANGE tak..
okt 2007
Det er jo en søster til Coco, så selvfølgelig reddede vi hende, at hun tar det hele i stiv arm/pote, er jo bare helt vildt, hun virker til at være en dejlig vovse, Betina, tror i bliver glade for hende .....
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
okt 2007
Når det der kommer ud af hende er lysebrunt - siger det noget om hvor langt hun er i det blødning - og hvordan er det nu lige det fungere med løbetiders længder og villighed ??
Hvor meget og hvordan .... ?