{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.590 visninger | Oprettet:

Udsmidning af gruppe {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige haft den tvivlsomme ære at blive smidt ud af en ikke navngivet gruppe herindefra.
Begrundelsen lyder; 'du melder dig ind i en privat gruppe,og kommer ikke mede andet end brok' .

Det undrer mig lidt da jeg sætter en ære i at formulere mig ordenligt,have nuancerede synspunkter,realistiske(synes jeg da selv) omhandlende netop det(de) emner gruppens interesser...og ikke mindst en mange årig erfaring.

Bevares, jeg har da indtil flere gange(foruden alle de gange jeg bare har bidt i tastaturet) udtalt min undren på mangel på objektivitet fra især gruppens 'stifter'..hvilket jeg da ikke regnede med var forbudt..troede faktisk på en måde det netop var formålet med sådanne grupper; at ytre sine forskelligheder og derigennem måske endda ændre opfattelse og/eller lære nye ting.

Sådan forholder det sig så åbenbart ikke i omtalte gruppe .

Denne gruppe er vist omtalt før for lignende 'tiltag'..i kan sikkert gætte hvilken ved et profiltjek smiley

Foregår det generelt sådan i grupper herinde..at hvis man ikke bifalder gruppens 'admins' holdninger,det værende hunde eller politiske for den sags skyld..at så ryger man ud?

God lørdag..Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udsmidning af gruppe
Kommentér på:
Udsmidning af gruppe

Annonce