Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schæfer - Hvilken kennel?
  • #1   24. apr 2010 Hvad skal du bruge din kommende schæfer til?

• #2   24. apr 2010 Familie hund, og muligvis udstilling.

• #3   24. apr 2010 Ok - jamen så har du allerede fået sorteret en hel del ud ;o)
    Du skal så ihvertfald gå uden om brugs-kennelerne ;o)

Jeg kan ikke rådgive dig i forhold til en konkret kennel overhovedet, men jeg vil foreslå dig, at kigge på hjemmesider og bruge hundeweb MEGET flittigt til at få sorteret i forhold til både sundhed og udstillingsresultater.

• #4   24. apr 2010 Lige en fodnote ; )

CH skal hjælpe mig med at finde min kommende schæferhund når den tid kommer. Hun ved hvad hun laver, og jo flere oplysninger man kan komme med, desto bedre chance har hun for at komme med et godt bud på hvilken avlsgren man skal vælge =)

• #5   24. apr 2010 Tror vist hellere jeg må fortælle, at jeg ikke selv er hamrende stærk i højavlslinjer, men at jeg godt kan se, når linjer er sunde eller ej ;o)

Og jeg har gode folk at spørge også, så jeg henter info andre steder fra ;o)

Brugslinjerne kan jeg lidt bedre overskue, uden at jeg dog selv ville investere i en hund uden at have spurgt nogen, der var klogere end mig, når det kommer til brugsegnethed ;o)

• #6   24. apr 2010 Jeg har min far, som er Lydighedsinstruktør og adfærdskonsulent, til at hjælpe mig, så det er intet problem. Ville bare høre om der var nogen der havde gode erfaringer med visse kenneler. smiley

• #7   24. apr 2010 Vi har altid haft schæfer derhjemme, og min far har haft racen i 40 år, såå smiley
    Men de sidste par år har vi ikk haft schæfer, så er ikke længere inde i "miljøet" eller hvad man kan kalde det. så har ikke styr på hvilke hunde der er fremme.

• #8   24. apr 2010 Kennel Grænsen og Kennel Akacia- begge kennler på Sjælland. Flotte højavlshunde der også har hjerne.

• #9   24. apr 2010 Har kigget på kennel Grænsen, og den faldt i god smag, men vil da også lige prøve at kigge den anden. Tak smiley

• #10   24. apr 2010 Hvor i Danmark bor du?

• #11   24. apr 2010 I Jylland. I trekantsområdet.

• #12   24. apr 2010 Bakker også op omkring kennel Grænsen, men kig evt. også på kennel Studsdal i Rødding.

• #13   24. apr 2010 Vi har schæfer fra kennel Jenager på sjælland, super hunde han har og så er den personlige kontakt til kennel ejer helt perfekt, syntes jo i skal prøve at kikke på hans side, ved der er hvalpe på vej smiley

• #14   25. apr 2010 Jenager er en brugshundekennel - det vil jeg ikke anbefale, hvis man skal have en hund, man skal have lidt succes med, når man skal til udstillinger ;o)

Kommentér på:
Schæfer - Hvilken kennel?

Annonce