{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Hunde i Thailand {{forumTopicSubject}}

Hej alle, som i nok har hørt sidder vi nogen rundt om i verden der ikke kan komme hjem, jeg i Thailand smiley Puuh det varmt. Har nu været her siden d.24 marts. Planen idag er at få fat på nogen der kan aflive eller fjerne de syge hunde smiley da det desvære ikke er noget Thaierne bekymre sig om. Jeg har kørt rundt hele ferien og fodret forskellige hunde, og har jo så fundet denne syge flok i et pak hus, ved ikke om de har skab, men de har ingen pels og store betændte sår og huden hænger, har taget billeder jeg kan lægge ind når jeg kommer hjem, men disse dyr lider virkelig, og håber jeg kan gøre en ende på det. ser ogse bure stå stablet i vej kanterne midt i solen (ca 43grader) med hvalpe uden vand skygge eller mad, og de er ned til 4 uger gamle. skær mit hjerte. forstår ikke man kan behandle dem så skidt. Min fars kæreste er Thai og får hende til at hjælpe mig med kommunikation.

Er der nogen der ved hvordan man ellers kan hjælpe disse stakkels hunde ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde i Thailand
  • #1   22. apr 2010 Måske du skulle få fat på en dyrlæge som kan hjælpe de stakkels dyr... måske de har bedst ved at få fred....

• #2   22. apr 2010 Det var planen for dag, men er ikke nemt da det er gade hunde, kan ikke fange dem. Og thaier tror på at hvis de afliver dyr, vil de selv blive slået ihjel i et næste liv. bla bla bla. Men tro mig, gør mit bedste for at få dem aflivet inden jeg rejser. Kontakter (kommunen) idag. Men ikke nemt når jeg ikke kan thai og de ikke engelsk, så jeg skal snakke med min fars kæreste på engelsk og hun videre på thai :s ikke nemt.

• #3   22. apr 2010 Ringede til en dyrelæge igår som vidst nok gerne vil hjælpe os med hvad vi gør. håber på det bedste for dem.

• #4   22. apr 2010 Pyh...det må være hårdt at se...det utroligt at nogen folkeslag er så lige glad med dyr smiley
    Godt du forsøger at hjælpe smiley

• #5   22. apr 2010 Hvis der virkelig skal sættes noget igang der ikke bare er her og nu, skal du tag kontakt til SOS Dyrlægerne herhjemme i Danmark ( Mogens Hansen fra Holger Danske Dyreklinik ). Det de gør, er at nutraliserer gadehundene og hjælpe de hunde der er i nød. Hvis man bare afliver ( hvilket er fint hvis dyret lider ), kommer der nye hunde til. Ved at der allerede er et projekt igang i Thailand.

• #6   22. apr 2010 Nu ved jeg jo ikke hvor du er i Thailand. Men jeg var selv i Thailand i vinters hvor jeg fandt en stakkels kat, som jeg afleverede til Lanta Animal Welfare på øen Kho Lanta (i det sydlige Thailand). De gjorde rigtig meget for især gadehundene og gav mig et virkelig godt indtryk.

http://www.lantaanimalwelfare.com/

Hvis det ikke er i nærheden af dig, kan de sikkert henvise til nogen, der kan hjælpe.

Held og lykke!

• #7   22. apr 2010 maiken: Er på ferie i noget der hedder Khon kaen ved ikke hvor langt det er fra det. Men har skrevet en mail til dem, og håber de kan hjælpe.

Lea a: Har skrevet en mail til Mogens og håber på det bedste.

Kommentér på:
Hunde i Thailand

Annonce