{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

jeg fralægger mig et hvert ansvar !!!! {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder , fra lægger jeg mig et hvert ansvar for Simbas fremtidige vægt problem.

Nu hvor det endelig er blevet forår , er der kommet flere hundelufter ( gu ve`hvor de var i vinters ) og dermed er der også mange flere løse hunde på vores tur.

Den eneste måde jeg kan holde Simbas fokus på mig , er med Frolic ellers bliver han meget vred på alle hanhunde der nærmere sig ham.

( som skrevet i tidligere tråde lugter Simba helt vildt godt efter han er blevet kastr. og alle han hunde vil humpe ham )

Men ak og ve , alle nyder det gode vejr og har rigtig god tid med telefon og hygge , hvilket bevirker at de ikke har koncentration på deres løse hanhunde.

Så nu kommer jeg med en opfordring til alle hundeejer med løse hunde :

- vil i ikke godt kalde jers hunde til jer , når i passere andre hundeog deres ejer ?
- der kan rent faktisk være en vildt god grund til at hunden i passere er i snor.

På forhånd mange tak og fortsat godt forår

ps. hvad kan jeg gøre for at få Simbas opmærksomhed i stedet for Frolic ?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg fralægger mig et hvert ansvar !!!!
  • #1   12. apr 2010 Tørret fisk, tørrede kyllingetern, tørret lunge, makrel på tube. Der er mange muligheder.

  • #2   12. apr 2010 Haha markrel på tube smiley
    Så får han lige et skud i munden. Måske kan skulle prøve det smiley


  • #3   12. apr 2010 kan = man smiley

  • #4   12. apr 2010 Marianne :

    LOL smiley


  • #5   12. apr 2010 Har du prøvet friske kyllingetern?? Det virker på Fluffy, jeg har hendes fulde opmærksomhed når jeg har dem i lommen og så er det fuldstændig lige meget hvad der sker omkring hende imens

  • #6   12. apr 2010 ..sjovt i nævner det.. snooze knap smiley ..det var da utænkeligt for Elton, at misse så meget som én eneste gåtur, i vinter, så det var bare på med grønlands støvlerne og ud og hoppe i dynger af sne.

    Men de fodspor vi gik i, var vores egne fra sidste tur og ikke en hund i syne, nærmest hele sne perioden, ..finder andre hunde sig i det? og..hvordan får man dem til det?

    -kyllingetern kan forøvrigt varmt anbefales smiley


  • #7   13. apr 2010 jeg er nok en af dem, man ikke mødte så tit, mens der var MEGET sne....
    Og det er simpelthen fordi Cody ikk kunne bunde nogen steder hehe...

    jeg måtte skovle haven, for at han overhovedet kunne komme ud og tisse.

    Da vi så endelig kunne komme ud og gå igen, så var det kun på fortov, da der kun var ryddet der - og det giver begrænsede muligheder her.

    meeen nu er det dejlige forår kommet og sneen er væk - så nu møder i os helt sikkert smiley

    brug noget, som har en kraftig god lugt. F.eks. kyllingetern, som mange skriver eller pølsestykker... er frolic den eneste form for reel godbid din hund gider at spise?
    Nu har jeg næsten det modsatte problem... Cody tager ikk rigtig på.

    Og ja jeg ville også sætte stor stor pris på, at folk var lidt mere opmærksomme, når de lufter hund.

    Den anden dag, da Cody lige sad og besørgede kom der pludselig en løs sbt flyvende lige hen til ham... Han blev skide bange... og reagerede ved at hoppe op og gø....
    det er altså ikk alle hunde, som reagerer på sådan en modtagelse ved at gå sin vej... nogle svarer igen... og så er Cody på den.

    Så HOLD FOR FANDEN ØJE MED DIN HUND - KAN DU IKK KALDE DEN TIL DIG; SÅ HOLD DEN I SNOR!!!



Kommentér på:
jeg fralægger mig et hvert ansvar !!!!

Annonce