{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

løbetid og 1 af hver køn {{forumTopicSubject}}

hvad gør i med de kære kræ hvis i har en af hverkøn ?

bette nova er i løbetid, og tykke tyson eeeelsker lugten af hende, og vil gerne på hele tiden (han får dog ikke lov, overhovedet, og vi holder dem pt i hvert sit rum)

men nogen burde opfinde en vidunder pille, så hanhundene fik frataget alt lyd i de 3 ugers tid det står på.

for saaaatan da, 4 timers søvn i snit pr nat er ved at være irriterende hehe

nova bliver ster. inden næste løbetid, for det er satme ulideligt at høre på på tyson rendder og siger som en syg hamster på EPO

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid og 1 af hver køn
  • #1   12. apr 2010 ikke en mulighed desværre.

vil da heller ik undvære basse hunden 3 uger fordi nova skal rende og svine huset i 3 uger hehe

• #2   12. apr 2010 Jeg passer lige nu en løbsk tæve for en veninde,
    da hun udover tæven har 2 hanner.
    Men tæven skal vidst have sådan en p-sprøjte inden næste løbetid
    så hun ikk kommer i løb igen.

• #3   12. apr 2010 Da Fadia var i løbetid gav jeg hende klorofyl piller.. Det nedsætter lugten af tæve i løb..
    Og ellers sørgede jeg for at holde dem adskilt 24/7.. Heldigvis er Wictor ikke den larmende type *G*

• #4   12. apr 2010 det er 3 løbetid tyson oplever, og det har ikke før været et problem, men skal delme love for han er klar denne gang hehe

men sådan en p-sprøjte lyder da smart nok, men igen lidt for sent lige nu hehe

• #5   12. apr 2010 Jeg har pt. 2 tæver og 1 hanhund, - alle intakte. Jeg har altid haft hanner og tæver sammen og anser det ikke for noget problem at holde dem fra hinanden i de ca. 5 dage hvert halve år, som tæverne er højløbske, men det er jo også et spørgsmål om, hvordan man har indrettet sig.

Enten er den ene ude og de andre inde, - eller også er der muligheden mellem at være opppe eller nede, - eller også er tæverne i én del af haven, mens hannen er i en anden del ( jeg har indrettet mig, så jeg har 5 aflukningsmuligheder udenfor.

Indendøre benytter jeg mig af babylåger.

• #6   12. apr 2010 Det er efter min mening totur at lade en hanhund gå op af en højløbsk tæve som han ikke må parre. Vi har selv været samme tur igennem her. Vores tæve var i hundegården eller i den del af huset vi aldrig bruger. i har dog været så heldige at han kun var åndsvag ( hvis man kan kalde ham det) i en uge - altså der hvor hun var højløbsk. Men det var også nok. Han gik rundt og pev og spiste ingenting. Så hvis ikke i kan have hunden adskilte så er rådet at få en af dem passet eller evt. sterillisere tæven hvis i ikke skal have hvalpe på hende alligevel

• #7   12. apr 2010 kemisk kastration kan dæmpe ham

• #8   12. apr 2010
    Som Henriette skrive: klorofyl piller til tæven ta'r toppen af duften, og så adskillelse eller ferie/pension til hanhunden i de hotteste dage.

Mht. p-sprøjte: gør det ikke -der er meget stor risiko for tæven udvikler kræft af dem.

• #9   12. apr 2010 Min hanhund kommer ned til mine forældre i 10-14 dage, når der er løbetid. Nu har jeg lige anskaffet tæve nr. 2 og håber på at få en til inden alt for længe og så overvejer jeg at cutte sædlederen på Canis, så han stadig er hanhund, men ikke kan gøre nogen skade HVIS det skulle smutte (hvilket det selvfølgelig ikke gør!). Med 3 tæver og forskudte løbetider, skulle han jo ellers flytte ned til mine forældre :o)

Kommentér på:
løbetid og 1 af hver køn

Annonce