{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.540 visninger | Oprettet:

koldbrand i poten.. gode råd søges??? {{forumTopicSubject}}

Snuden har efter en korsbåndoperation, fået koldbrand i poten pga. en for stram forbinding.
Hospital det havde lagt forbindingen på tog sig hurtigt det økonomiske ansvar i det efterfølgende forløb, men også ansvaret for at få hende rask igen, hvilket betød de måtte amputere den ene tå.
Snuden har nu i en måned været indlagt, og kommer muligvis hjem engang i næste uge. mit spørgsmål er nu, hvad mener i jeg kan forvente? nogen form for kompensation eller tilbage betaling af operationen, hvad er jeres mening?.har noget oplevet noget ligende.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  koldbrand i poten.. gode råd søges???
  • #1   12. apr 2010 Jeg har selv haft en lign oplevelse bare med min kat, den blev indlagt hos en dyrlæge med en slem virus, han havde høj feber var dehydreret og fyldt med blærere i munden, da jeg så skal hente ham hjem 4 dage efter og hun fjerner forbindingen der har holdt hans venekateter på plads, falder huden med af på hele poten, hun påstår straks at han må have haft en byld og det nok var derfor han var blevet så syg... Men jeg kørte ham direkte til min egen syrlæge og der havde aldrig været en byld (det sagde jeg også til den anden dyrlæge) og den eneste grund min egen dyrlæge kunne finde på hans pote var at hans forbinding havde været så stram at den havde stoppet blodtilførelsen til poten, han kom sig heldigvis men det tog meget lang tid og mange behandlinger, jeg konfronterede den første dyrlæge med tingene men hun mente stadig det var en byld så hun er så fræk at sende mig en regning på 3000 kr som jeg pænt oplyser hende om jeg ikke vil betale da hun allerede har kostet mig 3500 kr hos min egen dyrlæge pga hendes fejlbehandling, så nu har hun smidt mig i ribers og fogderetten, men pengene dem får hun sku ikke.

• #2   12. apr 2010 Der er kommet et klagenævn for dyrlæger, har ikke tid til at finde linket
    præv at søge efter det.

• #3   12. apr 2010 Ja, du kan klage til nævnet, men jeg tvivler på, at du kan forvente meget andet end det du allerede har fået. Selve operationen skulle du jo betale uanset. De har dækket deres skader og med mindre du kan påvise, at du har haft et egentlig tab ved, at din hund er blevet fejlbehandlet, tror jeg ikke der er meget at komme efter. Var det en arbejdshund eller avls-/udstillingshund, der påviseligt ikke kunne præstere/yde det samme længere, kunne man måske få kompensation.

Kommentér på:
koldbrand i poten.. gode råd søges???

Annonce