{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Hunde mishandling?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri..
Jeg har lige et spørgsmål jeg håber vil blive besvaret..
Mig og min kæreste har en nabo som flytede ind for ca. 10 måneder siden, og på den tid har hun haft 3 katte som er stukket af, og hun har også haft 2 hunde, begge løb væk, hun tager stoffer og kan ikke tage vare på sig selv, og slet ikke på en hund, det er sjældent de blev luftet. Den første var kun en lille chihahau (staves) blanding, som hun havde i ca. 3 måneder, hun glemte tit om natten og slukke stearin lys mens hun ikke var hjemme, men hunden og katten var. Og når hun skulle over og handle gik den nogen gange uden snor og så forventede hun den blev udenfor butikken og ventede. og når den var i snor gik hun med den så den ikke kunne nå jorden. Og det værste er at hun flere gange i venterperioden mens der var sne og frost havde glemt den udenfor. Den stak så af. Så fik hun en ny som stak af samme dag hun fik den og for øjne af hende, men hun gad ikke en gang prøve fange den, hun stod bare og kiggede. NU har hun så fået en ny hund, vi har sjældent set den ude, den er meget bange og vil ikke snakke og når den skal ud og tisse så slæber hun den gennem grusen, man kan se sporene..

Nu er mit spørgsmål så om der ikke er nået man kan gøre, melde hende eller sådan nået?

Mvh. Malene


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde mishandling??
Kommentér på:
Hunde mishandling??

Annonce