{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde mishandling!!!
  • #1   25. nov 2004 Også her, puha.. det er så synd for de små hunde og katte.

  • #2   25. nov 2004 Er gjort.... Utroligt der stadig er lande hvor det sker.

  • #3   25. nov 2004 Hej Cirkeline.

    Jeg kan ikke få linket til og virke. Men jeg ved godt det også sker andre steder, spanien bl.a. Ved også godt der skal meget til og ændre de menneskers opfattelse af dyr, men det er forfærdeligt og læse om den ene gang efter den anden.


  • #4   25. nov 2004 Har gjort det.... gidder ikke at kommentere hvad jeg mener om det der sker med de hunde. jeg bliver så rasende. så det er nok bedst jeg lader det blive liggende..

  • #5   25. nov 2004 Ja, jeg skal IKKE ind og se på den side! Men støtter fuldt ud initiativet.
    Det er bare SÅ forfærdeligt at det er ubeskriveligt!


  • #6   25. nov 2004 Skal slet ikke e nogen af de sider for jeg bliver så dårlig i maven og uendelig trist over os mennesker... Jeg så animal crime et par gange (fra animal planet) og det ene var netop om de aflivninger af hunde i bla. Kina...puu-ha..

    Men støtter helt og aldeles op imod det..

    Karina..


  • #7   26. nov 2004 Føj, for fa....! Hader sådan nogle mennesker. Hver gang der skal bages noget lader jeg som om det er dem der gør sådan noget, og så skal jeg love for at dejen er æltet! *GG*

  • #8   27. nov 2004 Ja selvfølgelig!

    Alt der ikke kan tale vores sprog skal da mishandles!
    Alle der ikke kan svare igen har ingen føelser

    HVAD >BIIIIB< TÆNKER SÅDAN NOGLE FOLK PÅ!!

    Man får lyst til at udskrive et billede af sådan nogle og så lige så stille rive billedet i stykker og håbe de (dyremishandlerne) kan mærke det

    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


  • #9   27. nov 2004 Hmmm - har været inde og skrive under - f..... det mindste man kan gøre.
    Men jeg bliver føj i maven - kommer hele tiden til at tænke på den tv-udsendelse de sendte fra Kina - og det bliver VED med at vende sig i mig!!! LEDE SVIN er alt for mildt sagt - jeg har slet ikke ord for hvad der skulle kunne dække det!


  • #10   27. nov 2004 Og så må jeg lige af med endnu et raseri anfald.
    Sidste nyt fra EU er at transport tid af levende dyr ikke ændres - tværtimod - EU har besluttet at det skal være tilladt at køre med dem som det passer vognmændene!!
    Danmark var eneste land imod!
    Så nu må vi se hvor meget der er i det Danske nej - om de tillader transporten på Danske landeveje, for hvis - tja - så siger det jo alt om vores politikkeres holdning eller mangel på samme.


  • #11   28. nov 2004 Der er vidst også noget med man ikke vil forbyde ja..... Dyresex

    Gad vide hvorfor? ;0I

    Stakkels dyr hvorfor kan man ikke bare forstå at de har føelser ligesom som os


Kommentér på:
Hunde mishandling!!!

Annonce