{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

løbetid=humpe? {{forumTopicSubject}}

ja emma har eftethånden været i løb nogen gange:) hun er igang med sin 2 uge a løb smiley men her igår for 1 gang i mit liv opleved jeg hun prøved a humpe mig!!!! smiley hun slikked mig i håret helt tosset og pev og skulle helt op i mit hoved og så ska jeg ellers love jer for hun lagde an til humpen! hun gjorde det samme idag.... hvorfor????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbetid=humpe?
  • #1   6. apr 2010 plejer at være fordi de stresser pga hormoner. kan være løbetiden er ekstra hård ved hende denne gang. der er ikke andet for end at sige nej. og glæde sig til det er overstået smiley

• #2   6. apr 2010 Min hund har også humpet, men hun har ikke været i løbetid endnu.

• #3   6. apr 2010 Det gør min hund også når hun når slutningen af sin løbetid, så bliver hun slet ikke til at styrre, og lave ting hun normalt aldrig gør !
    Tror også det er homonerne det koger.

• #4   6. apr 2010 okay for hun er dælme godt nok helt væk hun går os og piver sygt meget og det plejer hun jo kun a gøre hvis hun skal skide sårn for alvor altså har skidt mave så dumme jeg hehe har rendt ud og ind og ud og ind fordi jeg troed det var problemet men der har ik været noget..... så gøer hun os af os og stjæler vores tøj fra vaskekurven:S heheh og det plejer hun aldrig gøre

• #5   6. apr 2010 hi hi det lyder helt som min hund, det går heldigvis over igen, de kan blive helt kuldret : )

• #6   6. apr 2010 EMNE:Min hund parrer ben. puder og andre hunde under leg.

MYTE: Hunden er dominant og ønsker at overtage styringen.

FAKTA: Hunden er enten stresset eller opkørt pga. nogel ydre påvirkninger. Denne sindstilstand fører til det, man kalder for en overspringshandling (i dette tilfælde denne parringsadfærd). Parringsadfærden ses allerede fra tre-ugers-alderen, hvor man næppe kan tale om dominans.

Tror også det er homonerne der stresser hende, prøv at aflede hende eller berolige hende

Kommentér på:
løbetid=humpe?

Annonce