Godt råd søges {{forumTopicSubject}}
Nando har fra start ikke været særlig glad for at spise (hans egen mad)... Jeg har prøvet diverse tørfoder og d.12/3 gik jeg over til barf... Dette er han heller ikke helt vild med... Her til aften gik det så op for mig om det måske er hans spise sted, der er problemet... Hans vitaminpulver får han blandet op med leverpostej, for at være helt sikker på at han får det... Jeg stiller det som regel bare i skålen på gulvet, men min mand stilte skålen op i hans ejgen skål og han spiste det ved gud ikke før vi stilte det på gulvet...
Det er lidt svært, han spiser alt vi giver ham, undtagen hans egen mad... Det er muligt at vi giver ham for mange guffer, men vi træner en del med ham og det er jo også svært uden guffer...
Nogen der har nogle gode råd...?
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
Tørfoder spiser hun konsekvent kun af sin aktivitetsbold om natten.....Skøre tøs!
apr 2008
Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 348
Hvis han ikke vil have det, når I stille det til ham, kan I prøve at fjerne maden igen efter 15-30 min, og først give ham mad igen om aftenen, så når han bliver sulten nok, skal han nok spise...Det kan muligvis tage noget tid.. Men hvis han finder ud af, at han ikke altid kan spise, finder ham ud af, at han må holde sig til mens tid er
Men hvis han ved, at han bare kan lade sin mad stå, og dermed spise af jeres, så er det jo ikke så uderligt !!??
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207
en hund dufter til det mad vi tilbereder til os selv hver dag, det dufter jo altid godt, er der noget at sige til den fortrækker noget der dufter dejligt.
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 279
Jeg fjerner maden efter 15-30 min, ved godt at der er meget delte menninger omkring det, men råt kød kan jo ikke blive ved med at stå...
jan 2010
jan 2010
Godt råd søges