704 visninger
|
Oprettet:
Godt råd søges. {{forumTopicSubject}}
Mine forældre overtog vores engelske bulldog Emma i marst måned. Efter kort tid begyndte Emma at hoppe op ad min mor og ville "parre" hende. Hun gjorde det hele tiden, når de gik tur gik i haven også når de var indefor. De prøvede på mange måder at få hende til at stoppe og til sidst stoppede det.
Men men men nu er hunden blevet liderlig igen og der er flere måneder til den kommer i løb igen så det kan vel ikke være af den grund hun gør det. Min mor kan slet ikke gå rundt uden at hunden kommer farende.
Da hun boede hos os lavede hun aldrig den slags narrestreger.
Er der nogen der har et godt råd???
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 140 Svar: 729
Det skal hun bestemt ikke finde sig i.
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 134
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 140 Svar: 729
Det nytter nok ikke noget at vende hende ryggen, da de fleste hunde er ligeglad med det når det kun er benene de skal "bruge".
maj 2007
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 382 Svar: 3.413
Det lyder til hunden tror den står højere på ranglisten end din mor, specielt hvis den ikke gjorde det tidligere da i havde den!
Jeg ville siger din mor skal til at tage styringen genrelt og vise hun er 'førerhunden'
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Hun har lige skiftet hjem og ejere så jeg tror nu mere at det er stress eller/og hormoner.
maj 2007
Lillen, kan det godt være det der er problemet når hun har boet der i næsten et halvt år og hun i en længere periode ikke har gjort det??? Og hvorfor er det kun min mor hun gør det på??
Emma har det som blommen i et ægget. Hun kommer ud og gå ture flere gange om dagen, kommer med når de skal ud og køre, hun får rigtig meget opmærksomhed på en positiv måde. Men jeres råd bliver helt sikkert givet videre da de er helt desperate for at finde en løsning.
Godt råd søges.