{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

skuffet over dyrenes beskyttelse {{forumTopicSubject}}

jeg undre mig over at dyrenes beskyttelse ikke tager deres henvendelser mere alvorligt når der kommer henvendelser til dem. hele 3 gange har kredformanden i jyllinge fået at vide at der mistænkes vandrøgt af en hund, og de så ikke tager derud flere gange end en fordi personen ikke lige var hjemme.
har i oplevet det samme ? hunden er nok død nu eller meget tæt på

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skuffet over dyrenes beskyttelse
  • #1   1. mar 2010 tænker mere der må vel være et sted man kan klage over den pågældende person eller andre steder personen med hunden kan meldes henne ?

• #2   1. mar 2010 Det lyder heller ikke rigtigt, men hvis du ved hunden er lige ved at dø - så hent den selv!!

• #3   1. mar 2010 Der er vist rigtig mange af den slags sager hvor der ikke bliver gjort noget... Men har vist noget at gøre med at der simpelthen ikke er ressourcer til det, samt at de ifølge lovgivningen faktisk slet ikke kan gøre noget... de kan ikke bare tage hunden, eller give en bøde eller noget i den stil... Det skal være ekstremt grelt før de gør noget, egentlig skal hunden faktisk mere eller mindre være død af vanrøgt før der bliver gjort noget, fordi lovgivningen ikke giver dem lov til at handle...

• #4   1. mar 2010 nada tror den kom herfra igår

• #5   1. mar 2010 maria ja det er sindsygt ejer leder vist efter en ny hund allerede så pas på derude hvis i har jeres små hvalpe kære

• #6   1. mar 2010 Det er frygteligt hvad der skal ske for dyrene bare fordi der ikke bliver ændret på lovgivningen.. det kan jo ikke være rigtigt at man skal ødelægge en ellers velfungerende hund bare fordi loven siger at politi og dyreværn ikke må gøre noget.. kan virkelig blive gal over den ligegyldighed der er over for vores dyr i dagens Danmark...

• #7   1. mar 2010 Der var en tråd for noget tid siden netop om dyrepoliti... Problemet er (blev der sagt af en politibetjent herinde) at de intet kan gøre pga lovgivningen.. heller ikke selvom der kommer dyrepoliti... Det alm. politi vil gerne gøre noget og tage sig af den slags sager, men det kan de ikke pga loven... Så det ville alligevel ikke nytte med dyrepoliti i DK desværre.... Det der skal gøres er en ændring af loven samt flere penge/ressourcer til politiet så de har mulighed for at tage sig af den slags sager...

• #8   1. mar 2010 Det hjælper ikke tror jeg... Hvis det gjorde er det bare med at komme igang, men der har jo været SÅ mange underskriftindsamlinger omkring dyrevelfærd og der er stadig intet gjort... Vi må desværre nok bare indse at det danske velfærdssamfund ikke gælder for dyrene...

• #9   1. mar 2010 Hej Tanja. Du kan altid klage over en kredsformand for D.B. Ring blot til hovedkontoret, så gør de noget ved det. Jeg var selv kredsformand i 14 år (i jylland). Det er ikke alle der er lige aktive, desværre

Kommentér på:
skuffet over dyrenes beskyttelse

Annonce