Landbetjenten og hans møgkøter...! {{forumTopicSubject}}
Min veninde og jeg bestemte os for at vi ville tage i skoven med Rullepølsen..
Her i området er der rigtige hundeskove som er indhegnet.. Men jeg er ikk så meget til dem , da der sker for mange ubehagelige ting.
Vi har en anden skov som er kæmpe stor. Det er såen en natur skov/park hvor der er op til 10 km's ruter.
Hvor man skal have hunden i snor.. Vi vælger at tage ud i den fordi der aldrig er nogen om vinteren.. Vi kommer ud til den og parkere bilen.. Og der er ingen andre biler, så vi har det hele for os selv.. Og tænker YES.. Så kan vi rigtig fjolle i sneen..
Vi kommer så ca 500 meter op af den ruten vi har valgt og inde mellem træerne holder der en stor bil.. Det ligner landbetjentens.. Og der går en eller anden form for panik i mig..
Vores landbetjent er født uden hjerne og han har slet ikk forstand på dyr.. Ingen kan li ham.. Han går under navnet "Scheriffen".. Så kan i selv danne jer en mening Han gir folk en bøde hvis man ikk bruger fodgænger overfældet.. (Staves)...Og snager lidt for meget i folks privat liv..
Nå men han har været her i 10 år ca. Han overtog for vores gammel landbetjent.. I den tid har han haft mellem 9-11 politi hunde.. 3 af dem har bidt ham og resten påstår han er død af kræft?
I sommers havde han en schæfer og nu har han fået en rottweiler igen..
Nå.. Videre til skov turen..
Vi er begge 2 klar over at kan IKKE kan styre hans hund/hunde da der har været en del episoder med ham og hans køtere.
Jeg siger til min veninde at hun skal holde øjne og øre åbne og vi diskutere så om vi skal gå tilbage til bilen..
Men vi når ikk at gøre noget som helst, for li pludselig springer den her rottweiler ud fra træerne 100 meter fremme.. PANIK........................................! Jeg flår Freya op til mig og siger til min veninde at hun bare skal beskytte Freya uanset HVAD.. Den står stadig og glor på os med rejste børster, mens den gø'r nogle gange og nærmer sig.. Vi diskutere så om vi skal råbe , for at se om der dukker et menneske op eller hva fanden vi li skal.. Nå men der kommer landbetjenten så farende ud fra træerne.. Og den hersens køter vil bare ikk lystre.. Og han har ikke nogen snor eller line med.. Så råber han til os.. I må heller li passe på den lille hund der...
ØH HVAD... Fede idiot... Få styr på DIN hund.. Jeg råber så tilbage at det fanme ikk er mig der er problemet her, men ham.. Og at hans hund li kan prøve på at nærme sig min.. Han får langt om længe dyret til at sidde stille og han får fat i halsbåndet..
Og så gik HUNDEN ellers tur med ham ned mod bilen..
Da han går forbi os, siger han "Det var godt der ikk skete noget hva"...
JA.... VÆR DU GLAD FOR DET DIN ASS...! Så havde du fanme fortrudt det..
Hva sker der for at han ikk har en skide snor på han hund og at han ikk kan styre hans "politihund"...
Jeg har aldrig ku li ham.. Og nu hader jeg ham.. Mødte ham også derude i sommers, hvor han havde hans schæfer med.. Dog i snor.. Og der blev han sur på mig fordi jeg ikk ville lade dem hilse..
Det er forøvrigt den selv samme schæfer som bed et stykke af hans røv, så han var sygemeldt i flere mdr.. Godt Freya ikk hilste på den, for så havde den da ædt hendes hoved...
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
nov 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Hunde: 2 Emner: 231 Svar: 2.385
Ved at de andre i politikredsen griner lidt af ham..
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
Men når de ikke gør noget ved alm løse hunde, gør de nok heller ikke noget med ham, men sys da der bør ligge en anmeldelse uanset hvad, til evt. fremtidige episoder
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Jeg har også slev haft en lanbetjent, men det er da mange år siden at det blev nedlagt her hos mig------
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
nov 2006
Han kører "patrulje" lisom andre betjente, bare i hans egen kampvogn og han arrige hund er ALTID med.. Der er flere i byen som snakker om ham og hans forhold til hans politihund.. Hvis man går forbi hans bil og hunden er derinde i... SÅ går den fuldstændig amok og bilen gynger frem og tilbage.. Prøvede det en dag og der var der en anden mand som konfronterede ham med det.. Og han kunne ikk få den til at holde kæft..
Han har hunden med, og han slipper den også løs, hvis folk prøver at stikke af fra ham..
Så det er vel en politihund..
Får han ikk afvide hvem der har klaget?
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Har selv prøvet det da jeg ville anmelde en for vold----
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
nov 2006
Kan man ikk sende et anonymt brev..?
Han havde for nogle år siden en anden rottweiler.. Han var hjemme ved en landmand pga et eller andet, og han spørger så om han måtte lukke den ud og tisse..
Og det fik han lov til hvis han ku styre den.. Jajaja da det ku han.. men den ud så sig li en kat og stak af..
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 248
nov 2006
Man burde også melde ham for overforbrug af hunde... Han har haft flere end det antal jeg har skrevet. Vi kunne bare ikk huske dem alle igår..
nov 2006
nov 2006
jun 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.919
2 - så er politiets hunde altid "privat' hunde, de bliver købt, betalt og trænet for statens penge, - men det er førernes hund, og fungerer som familiehund, når ikke den er på arbejde.
Når diverse misforståelser så er sat på plads, så skal han elvfølgelig have styr på sin hund, og holde dyret i snor, hvor det er påkrævet. - Så synes du skal ringe til nærmeste station og indgive en klage.
nov 2006
jun 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.919
nov 2006
Landbetjenten og hans møgkøter...!