{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Landbetjenten og hans møgkøter...! {{forumTopicSubject}}

Min veninde og jeg bestemte os for at vi ville tage i skoven med Rullepølsen..
Her i området er der rigtige hundeskove som er indhegnet.. Men jeg er ikk så meget til dem , da der sker for mange ubehagelige ting.
Vi har en anden skov som er kæmpe stor. Det er såen en natur skov/park hvor der er op til 10 km's ruter.
Hvor man skal have hunden i snor.. Vi vælger at tage ud i den fordi der aldrig er nogen om vinteren.. Vi kommer ud til den og parkere bilen.. Og der er ingen andre biler, så vi har det hele for os selv.. Og tænker YES.. Så kan vi rigtig fjolle i sneen..

Vi kommer så ca 500 meter op af den ruten vi har valgt og inde mellem træerne holder der en stor bil.. Det ligner landbetjentens.. Og der går en eller anden form for panik i mig..

Vores landbetjent er født uden hjerne og han har slet ikk forstand på dyr.. Ingen kan li ham.. Han går under navnet "Scheriffen".. Så kan i selv danne jer en mening smiley Han gir folk en bøde hvis man ikk bruger fodgænger overfældet.. (Staves)...Og snager lidt for meget i folks privat liv..
Nå men han har været her i 10 år ca. Han overtog for vores gammel landbetjent.. I den tid har han haft mellem 9-11 politi hunde.. 3 af dem har bidt ham og resten påstår han er død af kræft?
I sommers havde han en schæfer og nu har han fået en rottweiler igen..

Nå.. Videre til skov turen..
Vi er begge 2 klar over at kan IKKE kan styre hans hund/hunde da der har været en del episoder med ham og hans køtere.
Jeg siger til min veninde at hun skal holde øjne og øre åbne og vi diskutere så om vi skal gå tilbage til bilen..
Men vi når ikk at gøre noget som helst, for li pludselig springer den her rottweiler ud fra træerne 100 meter fremme.. PANIK........................................! Jeg flår Freya op til mig og siger til min veninde at hun bare skal beskytte Freya uanset HVAD.. Den står stadig og glor på os med rejste børster, mens den gø'r nogle gange og nærmer sig.. Vi diskutere så om vi skal råbe , for at se om der dukker et menneske op eller hva fanden vi li skal.. Nå men der kommer landbetjenten så farende ud fra træerne.. Og den hersens køter vil bare ikk lystre.. Og han har ikke nogen snor eller line med.. Så råber han til os.. I må heller li passe på den lille hund der...

ØH HVAD... Fede idiot... Få styr på DIN hund.. Jeg råber så tilbage at det fanme ikk er mig der er problemet her, men ham.. Og at hans hund li kan prøve på at nærme sig min.. Han får langt om længe dyret til at sidde stille og han får fat i halsbåndet..
Og så gik HUNDEN ellers tur med ham ned mod bilen..
Da han går forbi os, siger han "Det var godt der ikk skete noget hva"...

JA.... VÆR DU GLAD FOR DET DIN ASS...! Så havde du fanme fortrudt det..

Hva sker der for at han ikk har en skide snor på han hund og at han ikk kan styre hans "politihund"...
Jeg har aldrig ku li ham.. Og nu hader jeg ham.. Mødte ham også derude i sommers, hvor han havde hans schæfer med.. Dog i snor.. Og der blev han sur på mig fordi jeg ikk ville lade dem hilse..
Det er forøvrigt den selv samme schæfer som bed et stykke af hans røv, så han var sygemeldt i flere mdr.. Godt Freya ikk hilste på den, for så havde den da ædt hendes hoved...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Landbetjenten og hans møgkøter...!
Kommentér på:
Landbetjenten og hans møgkøter...!

Annonce