{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Leder efter samojeder købt i Næstved {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg leder efter folk som har købt en samojede hvalp uden tavle i Næstved, enten et kuld fra den 25. maj 2009 eller fra 2. august 2008. Der har været et kuld mere, men kender ikke datoen.
Jeg kan sende navnet privat.

Vi har selv købt en hvalp derfra, men vi fandt ud af, at han havde meget slem HD og måtte desværre vælge at aflive ham..
Vi kontaktede selvfølgelig sælger, han sagde at det da var trist, men han mente ikke at det var hans ansvar.

Nu finder jeg så ud af, at han vil lave endnu et kuld hvalpe.
Han har stadig ikke lavet HD tjek på sine hunde (røntgen billeder), selv om han sagde til os 3 gange at han havde tjekket hans hundes hofter.
Jeg mener det er meget uansvarligt endnu engang at risikere, at en eller flere hvalpe skal aflives.

Jeg har meldt ham til Forbrugerklagenævnet, kontaktet deres dyrlæge og diverse andre - og alle siger, at det vil være rigtig godt, hvis jeg kan finde flere som har købt hvalpe derfra, og finde ud af om der er andre hvalpe som har HD eller om vi bare har været rigtig uheldige.

Hvis I kender til andre steder hvor jeg kan lægge dette indlæg, må I meget gerne skrive.

Venlig hilsen Mai

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Leder efter samojeder købt i Næstved

Annonce