{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

hjælp tak for hjælpen.Status {{forumTopicSubject}}

.Jeg har før skrevet herinde om min lille aron(under "hjælp" og tak for hjælpen) Da han blev udskrevet fra hospitalet med en diaknose (blodansamlinger ved ryg nervesystemet)og at han skulle tage det roligt men ellers gøre som han plejer.
Jeg følte ikke jeg havde fået nok besked om hans fremtid og om vi kunne regne med at det ville ske igen.Mandag kontaktede jeg landbohøjskole for at se om de kunne hjælp,det ville de meget gerne hvis han var klient(de skal jo også leve)så det blev han og i dag var han til nerologisk undersøgelse.En studerende kikkede på ham og tjekkede alle de normale ting,bagefter kom nerologen (samt 6 studerene)det første hun sagde var at de jo helst ville lave en MRI skanning(5000kr og fuld narkose) fra starten da jeg bad hende først fortage en undersøgels (for der er brugt 14800kr fra hans forsikring i de sidste 14 dage) og kikke på de røngen billeder de tog på poppelstykke.Dem havde de ikke bedt poppelstykket om at sende med men de ville de så gøre nu.Han havde lidt slinger i bagpartiet , en brøkdel for langsom til at rette sine tæer og et nip i ryggen(nerven) var han heller ikke hurtig nok til at reakgere på.
Hun mente at "måske" en diskosprolaps eller en bloprop i rygmarven kunne være grunden og at jeg skulle holde ham helt i ro han måtte kun lunte rundt ikke stå på bagben ikke gå i haven og tisse uden snor kort sagt opfører sig som en gammel hund(han er 2½) gør.
Nu skal vi vente 3-5 dage på hun får tjekket røngtenbillederne.Jeg er helt smadret af alle de diaknoser jeg har fået de sidst 14 dage (mavetarm infektion-menigitis-nervebetændelse i ryggen-parasitter og 14 andre ting)Jeg læste at hvis det var prolaps skulle der ske noget inden 24 timer og jeg mener at kunne husk at de sagde at de havde tjekke ham for det på hospitalet.
Min hund skal ikke gå med smerter så hvis det er en prolabs skal der selfølgelig gøres noget MEN som han er nu har han ingen smerter er ikke øm men er lidt stiv i det ene ben og kan ikke løbe ret meget men han er glad ,har taget det 1,4 kilo på han tabte på hospitalet og er begyndt at blive tryg igen. Jeg tænker på at søge en kiroprakter eller en noget og høre om de kan gøre noget.Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre men syntes heller ikke han skal i fuld narkose hvis der ikke er mere grund til det end "det plejer vi at starte med" han har været igennem 14 hårde døgn og tør næsten ikke gå uden for havelågen nu. Er jeg helt fra snøvsen eller hvad.Jeg har svært ved at finde ud af at bruge hundenettet så hvis vær rar at skriv til " duddi11@hotmail.com " så kan jeg finde ud af det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp tak for hjælpen.Status
  • #1   17. feb 2010 Sikke hårde 14 dage både I og hunden har været igennem, men trods alt glemmer hunde hurtigt og den vil igen være tryg når der er gået et stykke tid. Jeg syntes da, at det er positivt at den har taget på igen og jeg var jo en af dem der skrev at det muligvis kunne have været mennigitis, men det kan i være sikker på nu at det ikke var, for så var sygdomforløbet kun gået en retning. De er super dygtige på Landbohøjskolen og er spændt på hvad de får ud af jeres røngtenbilleder, husk at skrive en update herinde.

Forsat god bedring til jeres lille Aron smiley

Kommentér på:
hjælp tak for hjælpen.Status

Annonce