Hjælp (tak for hjælpen) {{forumTopicSubject}}
Tusind tak for de mange trøstende ord.Min lille hund kom hjem i aftes .De har testet ham for alt og kom frem til at det "nok" var fibrocartilaginøs embilo,ødem/hæmat. Det skulle være at han havde slået sin ryg ved fald eller ligende (det var det første jeg spurgte de forskellige dyrlæger om men det var det ikke sagde de)og at det så var blodansamlinger der trykkede på rygnerven.Han er på antibiotika 5 dage mere og skal trappes ned på predinisolon over 10 dage.Han er helt sig selv psykisk og kun når det går for stærkt "taber han bagbenene ,tror han er supermand og nu skal der leges vildt for de 8 dage han har været ukampdygtig.Desværer var der ingen dyrlæge der kunne fortælle hvad han havde været i gennem så jeg skal ringe i formiddag og forhåbenlig få svar.Han er blevet meget tynd (normalt 5,4 nu 4,5) og har nogle sår og mærker jeg håber at få svar på, syntes jeg har krav på at de giver sig tid til at forklarer .Regningen lød på 10.800 kr så jeg er glad for at jeg har forsikring og siger til alle hunde ejer jeg møder at de skulle tegne en sådan. tak igen knus fra en glad hundemor.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
,,og rigtig go' bedring med ham :o)
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
men har du ikk et link til din tidligere tråd.. vil da gene læse hvad der er sket...
forsat god bedring med vovsen..
Hjælp (tak for hjælpen)