4. feb 2008 Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
at vænne hunden af med at gø {{forumTopicSubject}}
Vi er flyttet i hus, det er jo alt sammen dejligt og vi nyder at være kommet på landet, frem for århus centrum..
Der er bare en ting der er træls, og det er Joey.. Han er begyndt at gø, vi snakker ikke bare når der kommer gæster. Næh nej, det er når el-kedlen slår fra, når du sætter kaffekoppen i bordet, sætter låg på en gryde, lukker køleskabeet, you name it, han gør af ALLE lyde.. Det er ikke sådan at han løber til døren fordi han tror der kommer nogen, han bliver bare hvor han er.. Jeg synes vitterligt jeg har prøvet alt for at få ham til at stoppe, men det bliver faktisk bare værre og værre... Jeg synes det er mærkeligt, for i århus, der båede vi ud til gågaden, der var aldrig stille, der var hele tiden lyde, óg der gøede han ikke, men her i huset ja, der vil det nærmest ingen ende tage..
Nogle gode råd til hvad jeg skal gøre? alt modtages med kyshånd
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Ej, jeg kan desværre ikke give nogle gode råd da jeg i over et halvt år har kæmpet med min vaps - men ser lige med....
Mange siger det er nemmere at kontrollere hvis man kan lære dem at halse først... men det kan vi heller ikke finde ud af hehe
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
Men hans halsen er simpelthen så skinger at det skær i ørene...
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Det gik over da hun have vænnet sig til det nye sted.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
at vænne hunden af med at gø