1.030 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

at vænne hunden af med at gø at vænne hunden af med at gø

Vi er flyttet i hus, det er jo alt sammen dejligt og vi nyder at være kommet på landet, frem for århus centrum..
Der er bare en ting der er træls, og det er Joey.. Han er begyndt at gø, vi snakker ikke bare når der kommer gæster. Næh nej, det er når el-kedlen slår fra, når du sætter kaffekoppen i bordet, sætter låg på en gryde, lukker køleskabeet, you name it, han gør af ALLE lyde.. Det er ikke sådan at han løber til døren fordi han tror der kommer nogen, han bliver bare hvor han er.. Jeg synes vitterligt jeg har prøvet alt for at få ham til at stoppe, men det bliver faktisk bare værre og værre... Jeg synes det er mærkeligt, for i århus, der båede vi ud til gågaden, der var aldrig stille, der var hele tiden lyde, óg der gøede han ikke, men her i huset ja, der vil det nærmest ingen ende tage..
Nogle gode råd til hvad jeg skal gøre? alt modtages med kyshånd

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at vænne hunden af med at gø
  • #1   17. feb 2010 Lære at leve med det smiley

Ej, jeg kan desværre ikke give nogle gode råd da jeg i over et halvt år har kæmpet med min vaps - men ser lige med....

Mange siger det er nemmere at kontrollere hvis man kan lære dem at halse først... men det kan vi heller ikke finde ud af hehe

• #2   17. feb 2010 caroline: joey kan sagtens gø på kommando, endda på flere måder..
    Men hans halsen er simpelthen så skinger at det skær i ørene...

• #3   17. feb 2010 De gange vi har flyttet med Daisy, har hun også været lidt oppe på dupperne det første stykke tid og vuffet og knurret, men det har mest været af de nye lyde i hjemmet.

Det gik over da hun have vænnet sig til det nye sted.

• #4   17. feb 2010 Det lyder da også næsten som om det er fordi han skal vænne sig til "det nye" - lydene er måske mere synlige overfor ham fordi han har været vant til mange mere konstante lyde at han ikke har hørt de mindre mere specifikke lyde han hører nu smiley

• #5   18. feb 2010 Det er meget stressende for en hund at flytte, Sally var også en værre gøpind de første to mdr efter vi flyttede. Jeg ignorede det totalt hver gang og vupti en dag var det ovre:-)

Kommentér på:
at vænne hunden af med at gø

Annonce