{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Rastløs! {{forumTopicSubject}}

Ja ikke hunden, men mig smiley

Jeg går og venter på at de ringer fra dyrlægen og siger jeg kan hente min hund. Havde regnet med at de ville ringe ved 11 tiden, og nu kan jeg snart ikke vente længere...! Hun har været i fuld narkose, og jeg vil gerne have hende hjem jo smiley

Ved ikke helt hvad jeg ville med den her tråd, ud med det vel smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rastløs!
  • #1   15. feb 2010 Hun har "bare" fået fjernet tandsten.. Men det er første gang hun har "fejlet" noget som sådan og skulle være der i længere tid.. Kan snart ikke vente længere.. Ringer derud kl 12 hvis ikke de har ringet inden smiley

• #2   15. feb 2010 Nu er hun kommet hjem.. Vi kom til at hente hende lidt for tidligt, så hun er noget omtåget. Vi prøvede at sætte hende ind i buret ude ved dyrlægen igen, men så ville hun prøve at rejse sig, så kom hun med hjem.. Nu ligger hun i sin kurv og har ondt af sig selv :')

• #3   15. feb 2010 Betina A ; det kender jeg så godt , det der med at hente den for tidligt , det har jeg gjort begge gange Simba har været i narkose.
    Første gang måtte vi være 2 om at bære ham ud i bilen.
    Man er ikke rolig før de er hjemme igen og man selv kan passe dem.
    Ha nu en hyggelig aften , i nusserrietsteng

mvh. Charlotte og Simba

• #4   15. feb 2010 Lige præcis, man vil gerne selv kunne holde øje med dem og se hvordan det går smiley Det er jo ens lille barn smiley Så er glad for vi fik hende hentet, så så vi også første gang hun rejste sig at hun ikke faldt og sådan noget..

Kommentér på:
Rastløs!

Annonce