billeder/optagelse ;; billeder/optagelse ;;
Jeg har for 1 time siden,fået min svigersøn til at lægge div.billeder ind af min mops.Kunne ikke selv finde ud af det.
Har ikke nået at,skrive div.tekster,til div.billeder,før jeg promte fik et svar,at min mops og mig,ikke kunne accepteres her på h.g..Godt nok er der kun 4 billeder ,med manglende undertekster,og jeg har heller ikke nået at,udfylde skemaet.
Men man må vel for pokker,have tid til at tænke sig om,før skemaet udfyldes.
Man føler sig lidt "små subjekt",når beskeden fra h.g. "vipper",afviser mig og min mops.
Jeg og såmænd,også min hund,er ligeglad med om en bedømmelsrunde,fra brugere her på h.g.,synes om mig og min hund.Jeg vil såmænd bare efter lang tid,vise nogle "kanon" gode (synes jeg selv)billeder af ham.
Der er INTET at skjule,mopse hannen er med stamtavle,sund og rask,og fra D.K.
det var det.
m.v.h.
v.d.
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.029
Så tror bestemt ikke det er fordi folk tror du har noget at skjule, men mere at man forventer en noget mere brugbar profil at gå til...
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 233
Jeg har lige oprettet min hund i går. Og som du kan se er der endnu ikke et hav af billeder og ej heller en hel stil som beskrivelse. Og vi blev da lukket ind:o)
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
så synes også man lige kan give folk tid til lige at komme ind og lære det hele mere at kende ..
man kunne jo godkende hvis de billedere der er på er gode .
og så skrive mere tekst og flere billedere
apr 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 233
-ingen forlanger vel en hel stil gør de? Jeg kan se at der er en del hunde herinde der har sparsom tekst, men hvor der dog står en smule om hunden. Og det er vel ikke mere end det der forlanges?
Har man ikke de 2 min til at skrive en lille smule, kunne man jo vente med at oprette hunden til man har.
Og ang billeder, så har jeg da som sagt heller ikke et væld af billeder, men blev godkendt alligevel. Så så vidt jeg kan regne ud, er det ikke 20 billeder der kræves... bare nogen stykker der tydeligt viser hunden
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
billeder/optagelse ;;