Ret underlig og forstyrret {{forumTopicSubject}}
lille hanhund havde jeg igår, han rendte i cirkler omkring mig hele tiden fra omkring kl 21 i går aftes til langt ud på natten, som om han han skulle holde extra vagt med mig, gik og små gøende hele tiden og hoppede fra vindues karm til vindues karm og fra den ene ende af huset til den anden enden af huset KONSTANT, og rendte mig faktisk i røven, plus hver gang kæresten gik forbi mig, snakkede med mig eller bare var i samme rum stod charlie lige i mellem så for nærmest at holde ham på afstand og han gøende op da jeg hentede foder ind.
Kan han mærke når jeg har min menstruation eller er det meget normalt at der kommer sådan små udfald i deres vækst hvor de bliver helt overbeskyttende ?
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 152
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.114
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Første gang troede vi det var et tilfælde, men hun gør det hver måned nu.
Venligst malene
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Min mand var syg sidste sommers - feber og noget åndedrætsbesvær. Vores hund var konstant nervøs - hoppede op til ham i sengen - ned igen - gik nervøst rundt. Efter en uge var min mand ved at gå i koma - det viste sig at det var en alvorlig komplikation til hans sukkersyge, og ét af symptomerne er at man udskiller ketonstoffer via lungerne. Han blev indlagt og kom sig heldigvis 100%.
Men - jeg har fået respekt for hunde og deres opfattelsesevne. Ikke at jeg tror der er noget galt med dig - men mere at jeg er sikker på at hunden kan mærke at du lugter anderledes end du plejer.
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 152
og tror ikke han har ondt, så burde han vel også have det idag ?
Ret underlig og forstyrret