{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

underlig afføring? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vi fik en 5 måneder gammen, græsk hund hjem i lørdags og hun er jo stadig lidt nervøs osv.
Har lagt mærke til at hun skider enormt ofte! Vil tro det er 5-7 gange i døgnet og det er ret flydende.
Hun får foder fra Hills. Ca 250 g om dagen fordelt på 2-3 gange.
I nat sov hun fra 23-7 uden at besørge men når vi går tur kan hun godt finde på at gøre det 2 gange.

Er det bare fordi hun stadig er nervøs? Skal vi være bekymrede for hende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  underlig afføring?
  • #1   10. feb 2009 Det kan sagtens være nervøs mave, men 5 - 7 gange er meget i mine øjne. Jeg ville nok give hende et par dage mere til at falde til ro, måske prøve at ringe til dyrlægen for at høre dens mening. Hun kan jo også have en bakterie i maven der gør at hun har tynd mave. Men det er vigtigt at hun drikker og får mad.

• #2   10. feb 2009 Okay mange tak smiley
    Vi skal have hende til dyrlægen om ikke så lang tid alligevel for at høre om den der 'sandfly' sygdom..
    Hun drikker ret meget synes jeg, men tisser ikke så meget. Ved ikke om vandet bare ryger ud med afføringen?
    Vi har fået besked på at hun ikke må få andet end tørfoder de første par uger så det er ihvertfald ikke pga 'underlig' kost

• #3   10. feb 2009 Hunde hvalpes maver er ikke så glad for et brat skift af foder. Så hvis den ikke fik Hills før i begyndte med det kan det være det men det tager et par dage så går det over.
    Du skriver hills foder men det er vel hvalpefoder og for sarte maver er kylling bedst.

Du kan under alle omstændigheder tage forbi dyrlægen og få udleveret en orme pille af sekretæren. Så er den behandlet for det.

• #4   10. feb 2009 Hun fik det også hos dem der havde hende før-
    Det er hvalpefoder for store hunde, tror det hedder ris og lam.

Hun fik ormekurs-pille i søndags

Kommentér på:
underlig afføring?

Annonce