{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pedigree
  • #1   11. feb 2010 rigtig mange "fodersnobber" er imod det.
    i min familie er jagt/sweisshunde opvokset på det med rigtig gode resultater.
    M

• #2   11. feb 2010 selv foder vi med Arion senior og Lone star lige pt,men har brugt pedigree
    M

• #3   11. feb 2010 har kigget lidt på de forskellige ting der er i, og nu er jeg ikke total klog ud i alt det foder halløj... men der er 2 slags omega i, og 20% protein... synes jo det ser rimelig ud? ja jeg ved det ikke, skifte foder skal vovsen ihvertfald... er bare lige med at finde det rigtige, uden at gøre ham til forsøgskanin...

• #4   11. feb 2010 jeg vil nok anbefale Arion,men jeg er nok også selv blevet lidt "fodersnob" GGG
    M

• #5   11. feb 2010 jeg giver aldrig noddie pedigree igen- efter brug af det tåler han ikke foder med korn i. smiley

• #6   11. feb 2010 Jeg ville ikke fodre min værste fjende's hund med pedigree, men sådan er vi jo så forskellige smiley

• #7   11. feb 2010 arion har vi prøvet og det fik bassen bare dårlig mave af desværre :S

• #8   11. feb 2010 Gæt hvem - Hvorfra ved du det var foderet der GAV allergien? Er bare nysgerrig smiley

• #9   11. feb 2010
    janni B
    Lone Star er også ganske godt
    M

• #10   11. feb 2010 Janni.
    Du får lige så mange forskellige svar som der er folk på HG.
    Jeg syntes du skal gøre hvad DU mener er det rigtige og ikke hvad VI på HG syntes
    M

• #11   11. feb 2010 Chilli/Susanne
    Jeg syntes der er mange allergihunde i din familie
    M

• #12   11. feb 2010 Heidi C
    Det er nemlig HELT rigtig
    M

• #13   11. feb 2010 mit navn det står med prikker pas på det ikke stikker....kan du gætte hvem jeg er...GGGG
    M

• #14   11. feb 2010 Janni
    Jeg håber du finder et godt foder til vovsen
    Hav en god dag.
    M

• #15   11. feb 2010 tak for jeres svar alle sammen smiley han har stadig en del tilbage af det foder han har nu, så har heldigis lidt tid at få kigget på noget forskelligt, kigger meget på at han har det godt på det foer han får, nogle gange er kæresten ved at blive vanvittig hehe smiley men hvis jeg kan finde noget godt billigt foder han fungere på, er det helt sikkert det jeg stiler efter...

T & M Hysted -
    prøver også lige at tjekke lone star smiley

• #16   11. feb 2010 Aiiii.....man foder bare ikk' sin hund med Pedigree med alle de biprodukter der er i plus al det korn som hunde ikke har gavn af.

Prøv istedet at tjek Petcurean foderet ud:
    http://www.rigtighundemad.dk/pages/webside.asp?articleGuid=59915

• #17   11. feb 2010 Irene : jeg tog noddie til dyrlægen pga han slog ud over det hele og han mistede pels om øjenen og var meget rød.. dyrlægen tog nogle blodprøver og sagde det var korn allergi samt et par tilsætningstoffer som han slog ud over..
    Dyrlægen mente at det var aktiveret af foderet, mere spurgte jeg ikke om, det var alt hvad jeg havde behov for at vide, og hjem gik jeg for at sætte mig ind de vigtigste ting om foder, og så finde det rette:)

• #18   11. feb 2010 men hvad koster det foder så??

• #20   11. feb 2010 hmm okay.. synes sgu det er en ren junlge at finde ud af hvad der er hvad! :S

• #21   11. feb 2010 janni B
    det bliver heller ikke nemmere af alle de forskellige meninger der er herinde.
    Derfor spørger jeg kun nogle få personer gennem pbér som ved hvad de snakker om.
    M

• #22   11. feb 2010 Her er der samlet lidt forskelligt foder. Du kan læse varedeklarationerne uden at skulle lede nettet tyndt.

(Og jeg søger naturligvis flere medlemmer, der vil skrive varedeklarationer ind, så vi har endnu mere at sammenligne med)

http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3798

• #23   11. feb 2010 -T & M Hysted - nej det skal jeg godt nok love for :S

pokker ch, eukanuba står slet ikke derinde...

vil gerne skifte vapsens foder ud, dels fordi vi gerne vil have det billigere, men synes også hans hud er blevet så tør, og han har fået en lille bar plet, om det hele så er pga. foderet eller om det bare er fordi der er koldt det vd jeg ikke.... han får nu Henne pet food, som er på side 2 i det link du har sendt ch...

• #24   11. feb 2010 Sørens også, Janni - så må vi håbe, at en frisk bruger lige smider det ind på et tidspunkt ;o)

• #25   11. feb 2010 tak bodil k smiley
    ja tsk tsk ch altså! smiley
    indtil videre er jeg lidt hooked på orijen der kan holde 45 dage til 281 for 13,5kg.. og eukanuba til rottweiler (selvom vores er blading) der kan holde 46 dage ca for 260kr for 12kg....

• #26   11. feb 2010 Meget kan man sige om Pedigree, men det er altså et af de foderprodukter Rico fungerede bedst på...... Jeg må indrømme, jeg kun skiftede, fordi jeg blev meget påvirket af alle de indlæg der er her på HG om foder. Specielt modstanden for Pedigree.
    Ricos afførring var pæn 2 gange gange dagligt, samt pelsen var blank og skinnende. Hans hud blev ikke lyserød, som den ellers gør på mange foderprodukter og jeg har ved gud snart prøvet alle de kvalitets produkter der findes. Særlig skidt var det med Orijen og Arion!
    Nu fodrer jeg med Eukanuba til sterilliserede hunde, fordi min dyrlæge anbefalede det og han fungerer også rigtigt godt på det.
    Hunde er ikke ens. Nogle fungerer bedst på de dyre kvalitetsmærker, andre har det fint med Fakta's det billige.... Jeg syntes man skal kigge på hunden og ikke på hvad andre syntes om de forskellige mærker.

• #27   11. feb 2010 sådan smiley jeg sidder og kigger riiigtig meget på eukanuba's foder til rottweiler lige nu... (kan han godt få det selvom han ikke er ren rott?) har lige regnet lidt på det, og jeg kan få 46kg. af det for 975kr var det vist.. det skulle så være nok til 5,8 måneder hvis ikke jeg regner helt galt....

• #28   11. feb 2010 Janni> HVis du skifter foder, så tag og køb en mindre pose til start - for at se om hunden kan lide det og køre godt på det.
    Som der står i tråden her - ikke alle hunde er ens! Nogle kører godt på et, nogle kører godt på noget andet. Så prøv dig frem. Men det ville da være ærgeligt at stå med 40 kg foder fordi hunden ikke gider spise det... (f.eks.)

• #29   11. feb 2010 ja det er helt rigtig smiley jegkan se jeg kan få en lille pose med 2.5kg. i, det skulle række til 10 dage, skulle det ikke være nok til at se om hunden fungere på det? eller er det mon bedst med en hel måned.... :S synes det har været forskelligt hvornår han reagere...

• #30   11. feb 2010 HEJ Jeg har fodret med pedigere i 27 år.!!!!!!! har mange hunde er udstiller overalt og vinder meget(pral) Det betyder meget for mig hvordan hunden har det..
    Det pjat med, " at sige jeg vil ikke fodre med et foder fra Supermakedet" hvad lever de mennesker selv af( mad fra lægen) pu !!nu var jeg spydig

Selvføgelig vil forhandlere helle sælge et dyrt foder, da 25% fortjeneste på en 10kg sæk til 400kr Er mere end 25% på en 10kg sæk til 150kr

Brug jeres hoved og giv hundet det foder, SOM du selv syntes,

dyrt eller billigt

Men da alt hundemad høre til de produkter, som sælges under lukkede blandinger. kan vi ikke gennemskue,HVAD den biologiske værdi er i indholdet. Dette gælder ALT hundefoder

Kommentér på:
Pedigree

Annonce