{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænkte
  • #1   10. feb 2010 Jeg har hørt, at din hund prøver at fange din opmærksomhed, sådan at den fremmede hund ikke får din opmærksomhed og derved midster interessen....

• #2   10. feb 2010 jeg snakker ikke om en anden hund.. snakker om hvis man slås med en ven eller veninde for sjov

• #3   10. feb 2010 okay... det jeg mener er, at hunden går efter den person den vil "redde" fra kampen... (ihvertfal i sjov)

Ved ikke noget om det,hvis det er alvor smiley

• #4   10. feb 2010 Jeg tænker at det kan handle om at hunden ønsker at afværge situationen ved at "redde" sin ejer - ved at trække dem væk fra konflikten og evt stille sig imellem når der er afstand på.

• #5   10. feb 2010 Carina J, det ville jeg opfatte som din hund ønskede hans opmærksomhed og at hunden vil kege med ham uden jer andre.... hmmm

det var jeg ikke om er rigtigt !

• #6   10. feb 2010 Ja det ville være godt at vide smiley

Men ja, så lange det er i leg og det hele er for sjov, kan det nu være ligemeget... Mere hvis det en dag udvikler sig, er det nu rat at vide hvad hunden siger smiley

Håber andre kan komme med deres bud !!!

Mht. at din kun løber og gør af den nevø, så gør min hund der sammen når han leger med andre hunde.... Det er kun for sjov!

• #7   10. feb 2010 Jeg har altid set det som usikkerhed overfor situationen og hvor hunden prøver at få ejerens opmærksomhed - og når man som hund står i sådan en gråzone hvor man er i tvivl om det er rigtig leg, så er det nu engang mere sikkert at "bide" i og "lege med" sin ejer, som man har tillid til og kender ud og ind end en "fremmed".

Min første hund gjorde det meget når der blev pjattet, men den ene gang hvor hun troede at min far ville stikke mig en for alvor var der ingen tøven eller tvivl fra hendes side af. Hun bed så ikke, men havde så godt fat om hans håndled at han ikke var tvivl om at det ikke var for sjov.

• #8   10. feb 2010 M.I. Måske er det usikkerhed ja....

Det var alligevel meget rat at vide, at din hund ville beskytte dig, da den troede det var alvor!

Kommentér på:
Tænkte

Annonce