644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hele kyllinger Hele kyllinger

Jeg har fået 2 hele kyllinger til to af mine hunde, som de skal have i dag. Jeg har aldrig før prøvet at give dem hele kyllinger, men til jer, som har prøvet det, hvordan gik/går det så?

Er der nogen, som nogensinde har oplevet noget grimt med hensyn til benstumper, som har sat sig fast eller...?

Mao., er der noget, som I bekymrer jer om i den forbindelse?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hele kyllinger
  • #1   10. feb 2010 vi har kun prøvet med et frosset kyllingelår (pga hundenes str.);-) der var ingen problemer, og de nød det:-)

• #2   10. feb 2010 Må de godt få kylling med ben hvis det er råt??

• #3   10. feb 2010 ja, det må de gerne:-) det er kun tilberedte ben der splintre:-)

• #4   10. feb 2010 De må da ikke få lår og vinger?

• #5   10. feb 2010 Glemte lige at fortælle, at mine hunde bliver BARF´et, så det er selvfølgelig også andre BARF-folk, som jeg spørger *s*

• #7   10. feb 2010 Rå kylling er fint - det er kun når benene er blevet varmebehandlet de splintrer...

til trådstarter - vi har forsøgt os med en hel kylling, den gik ikke - hun fattede simpelthen ikke hvordan hun skulle få startet på den *lol* så vi blev nødt til at skære den ud i mindre stykker...

men nu er hun også en lille hund og lidt "sær" med mad

• #8   10. feb 2010 Jeg har erfaret at man sagtens kan give hunde hele kyllinger. Jeg forestiller mig at det er ret sjovt at se på. *g*

• #9   10. feb 2010 vores får i hvertfald lår, vi spurgte dyrlægen og fik det svar at når det er utilberedt må de gerne få det:-)

• #10   10. feb 2010 Pernille

Jeg glæder mig faktisk også til at se mine to rovdyr løse den opgave for 1. gang *s*

Og så endda på den enes fødselsdag, for min tæve Ez fylder hele 7 år i dag *s*

• #11   10. feb 2010 Jamen så stort tillykke til Ez. *S* Og held og lykke med "projektet!, jeg glæder mig til at få have så drengene også kan få lov at hygge med rå ben igen.

• #12   10. feb 2010 Pernille

Dét kan du glæde dig til, - altså haven!

Jeg boede de første af mine "hundeår" på kollegieværelse ( fik dispensation da jeg "arvede" en af seminariets læreres hunde), - siden 10 år i stor lejlighed på 1. sal, men har nu eget hus med en dejlig stor gl. have til. Det har sine fordele, - især når man BARF´er *s*

• #13   10. feb 2010 Forøvrigt - tak på Ez´s vejne *s*

• #14   10. feb 2010 Doris

Mange tak for din hilsen! Jeg er ikke skrap til alt det her "høj" - og-hvad-har-du *s*

Men skønt at se dine hunde. Særligt sjovt at du har lakenois. Det er jo en sjælden race. Jeg har dog haft en i træning engang. Dejlig hund, - og især god til spor.

Held og lykke med den -*s*

• #15   10. feb 2010 Llise-- Ja lige nu bor vi i lejlighed, men den er lige blevet solgt, så nu ryger vi ned til mine svigerforældre indtil vi finder et hus. :o) Og de har en dejlig have.

Nåh men det var jo slet ikke det tråden handlede om.... *G*

• #16   10. feb 2010 Pernille

Dejligt for jer - eller rettere hundene *s* ( Kender jo ikke dit forhold til sviger.mekanikkerne) *s*

Tusind tak for dine bemærkninger til mine hunde. Dine er bestemt også skønne! En kæmpehund du har haft i din gl. sch! Synes generelt, at "grækerne" er nogle dejlige hunde - meget "street-wise".

Nååhhhh - nej....det var jo ikke det, tråden handlede om....men.....what the heck...(våd er hækken) *s*

Hav en god dag - må videre i "virkeligheden". *s*

• #17   10. feb 2010 Lise--

Det bliver herligt, selvom det bliver hårdt at flytte "hjem" når man er 27. *G

Ja han var gigantisk. Og jeg var 3 år da vi fik ham, så i min erindring er han endnu større.

Ja nogle gange er han lidt for streetwise den lille rod. *G* Men det går nok.

• #18   10. feb 2010 Mine før kylling/høns en af og til men fjer og det hele. og de elsker en ny slagte høne

• #19   10. feb 2010 De må få hele kyllingen, så længe den er rå. Luna har aldrig haft problemer med kyllingeben.

Kyllingeben er elastiske når de er rå, og bøjer derfor fremfor at splintrer..

Jeg ville selv gøre det, hvis det ikke var fordi en hel kylling ville være ca 2-3 måltider for Luna *G*

• #20   10. feb 2010 JA selvføldig må de få rå kylling, bare det ikke er neutral marineret.
    Det er nemlig salt vand og majsstivlese

• #21   10. feb 2010 Mette

Det er ikke et spørgsmål om de må få rå kyllinger *s*
    Det ved jeg godt de må iflg. BARF´erne.

Mere om der har været uheldige oplevelser blandt dem, som BARF´er med hele kyllinger.

Jeg skal sige dig, - jeg har en smule "ben-forbi" - og det er sgutte smart, når man BARFér *s*

Men dejligt at høre, at ingen BARF´ere har haft nogle uheldige oplevelser med rå kylling.

Tak for alle indlæg.

Kommentér på:
Hele kyllinger

Annonce