{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

hvilke foder til Fransk bulldog!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde elskere..

Jeg har en fræk lille fransk bulldog på næsten 8 måneder, og vi skal til at købe nyt foder til ham, og overvejer at gå over til "voksen foder" selvom han ik helt er et år..

Hvilket foder mener i et godt til de franske, og hvorfor??

han har fået specifik hvalpefoder indtil nu..

RIGTIG GO WEEKEND

Hilsen Louise og lille Jack

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke foder til Fransk bulldog!!
  • #1   5. feb 2010 jeg vil ikke gå fra hvalpe foderet endnu fortsæt gerne til han er 1½ år
    jeg har fodret med fransk bulldog foder fra roial canin indtil nu men nu gider min ikke mere så nu er jeg gået over til henna pet food til hvalpe og det er min vældig glad for....

det er jo helt op til dig hvilket foder du synes er bedst for din hund.

• #2   5. feb 2010 1½ år??
    Det var længe, jeg har da kun hørt at de skal ha hvalpefoder indtil de er 1 år..

Jeg tækte bare om der var noget specielt godt til de franske, da jeg har læst at de kan have svært ved at nedbryde protein(en a grundene til at de er lidt utætte bagved, hihi)..
    Og så vil jeg gerne have noget uden for mange tilsætningsstoffer, men så han stadig får det nødvendige..

• #3   5. feb 2010 Vores trives rigtig godt på orijen..

• #4   6. feb 2010 Prøv at give ham denne blanding:
    Oksegullash(kallun)
    Revet gulerod
    Lidt havregryn
    Fiskeolie el. Madolie
    Denne blanding giver vi vores hunde og det er rigtig godt for deres maver... Den ene af vores havde problemer med maven før, men har ingen problemer nu... Vores hunde har tilmed fået en meget god pels af det... Kallun er lettere for alle hunde at fordøje da det ikke er varmebehandlet... Det er det mest naturlige og varierende foder man kan give sin hund... Min kærestes forældre har givet deres hunde det gennem mere end 30 år og har aldrig haft nogle problemer med det

• #5   6. feb 2010 Men sørg for at skifte foder gradvist

• #6   6. feb 2010 Hvis den blanding jeg skrev ovenover er for besværlig så kan man bruge denne:
    Kallun
    Grøntmix (en færdigblanding der indeholder alle de nødvendige næringsstoffer)
    Evt. Lidt Fiskeolie da det beskytter hundens tarm og gør det lettere for den at komme af med afføring

Kommentér på:
hvilke foder til Fransk bulldog!!

Annonce