{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund der smiler
  • #1   4. feb 2010 Ved nu ikke om jeg synes den ser bange ud. Men der er racer der smiler. Islænderen gør det osse, omend de oftest viser tænder når de gør det (prøv at søg på racen herinde der er faktisk flere profiler hvor man har fanget billeder af det:o))

• #2   4. feb 2010 Har set dalmatinere der gør det - og de ser mere sure ud end bange når de smiler.

Synes bare den Shiba får samme udtryk i ansigtet som Silas, når han er bange - men det kan også være det bare er mig.

• #3   4. feb 2010 Reiki ser ud lidt som den i videoen (dog knapt så udpræget) når han hilser på mig hvis jeg har været væk længe (f.eks. når han er blevet passet), og det er i hvert fald i ren og skær glæde. Samtidig hyler han som en stukket gris *G*

• #4   4. feb 2010 Hehe hvor sødt. Men er da glad for at høre at hunden ikke behøver at være bange for at se bange ud smiley

• #5   4. feb 2010 min perle smiler,men kun lidt,som en trækning af smilebåndet :O),men jeg havde for mange år siden en dalmatiner,snuddi,hun smilede rigtigt,og så rigtig kær ud

• #6   4. feb 2010 hunden på det link smiler som perle, måske lidt mere, hun ser glad ud,

• #7   4. feb 2010 Nu har jeg jo en samojede, som også kaldes den smilende hund. Og det der kunne godt minde om nalas udtryk når jeg kommer hjem. hun ligger også ørene helt ned langs hovedet i stil med den på videoen. Så jeg vil sige at det er meget normalt og tror ikke den er bange.

• #8   4. feb 2010 Haha! Sikke en sød video, det er da et rigtig score-smil dén hund kan! smiley
    - Mine forældres yorkie smiler også når hun bliver rost eller man taler sødt ti hende, men der er også lidt tænder med.. Men det er simpelthen så kært smiley
    Tit smier hun så meget at hun bliver nødt til at nyse bagefter :')

• #9   4. feb 2010 Kors i skuret, det er svært at læse det sprog der ;o)

Dog genkender jeg lidt af mimikken - når min hund (hvilket nok er meget almindeligt for hans race) bliver meget glad og kåd så har den rigtig lange mundvige og ørene ligger ned.

De ligger dog ikke ned i den retning som denne vaps gør - hvis min gjorde det, så ville jeg tænke, at hunden troede den skulle have nogen på frakken.

• #10   4. feb 2010 Chilli hun smiler hvis hun prøver at fedte sig ind eller lige har fået et nej. Det gør hendes mor også... Så løfter hun overlæben op og viser sine fine tænder, det er så sødt smiley

• #11   4. feb 2010 Jeg synes den ligner en, der skal til at slåes, eller i hvert fald bare skældes ud, og er forberedt på det. smiley

Men ja, det ser da ganske kært ud. smiley

• #12   4. feb 2010 Pippi smiler også. Hun krænger hele overlæben op og viser alle de forreste tænder i munden - det ser mega sødt ud og hun ved jeg ikke kan stå for hende når hun gør det.

Hun gjorde forleden da hun skulle være hoppet ind i bilen da jeg bad hende om det. Istedet stak hun af og gemte sig på en nærliggende trappe. Da jeg så kommer og vil hente hende og kalder på hende med blid stemme, går hun helt ned i benene og viser hele gebisset smiley
    Det var super kært og det er helt umuligt at blive sur på hende når hun laver det trick...hun gør det hver gang hun skal indynde sig eller opnå noget...

• #13   4. feb 2010 Katrine - kunne ikke finde bileldet af din der smiler??

• #14   4. feb 2010 Jeg kender en hund (kan desværre ikke lige huske hvilken) som tydeligt smiler når den er veltilpas.
    Coda gør det også ret tit hvis hun løber og er vild.. fx nu hvor der er sne..

• #15   4. feb 2010 synes den ser bange ud, dens krop er jo helt anspændt..

• #16   4. feb 2010 Min Shiba Nikko gjorde det også, hans øre lagde sig dog endnu mere ned, og mange mennesker troede han var enormt sur, han hylede og skreg også og var ikke så stille som den Shiba på filmen og så logrede han helt vildt ;o)

- Min søster sagde dog flere gange, åhhh hvor ser han altså sur ud, og jeg synes jo bare han var alt for sød smiley

Her er en Shiba mere, en black and tan, der smiler på samme måde:
    http://www.youtube.com/watch?v=YxNluekpTN4

• LM^_^ :
    LM^_^ : Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24
    #17   4. feb 2010 Her er en shiba som ikke ser alt for vaks ud, er dog også 17 år

http://www.youtube.com/watch?v=Wa-jSvrV-Aw&feature=related

• #18   4. feb 2010 Åhhh det ser ikke godt ud smiley Den hund er forhåbentlig under jævnlig kontakt med dyrlægen så den kan sove ind, når nok er nok.....det ser ud til at være snart....

Her er en Shiba, der ikke vil hjem fra gåtur:
    http://www.youtube.com/watch?v=2O8_1SUcqqg&feature=fvw

Det er altså en fantastisk sjov race ;o)

• #19   4. feb 2010 mine 2 dper smiler osse, maya kan jeg sige smil til mor så smiler hun det så sødt.

• #21   4. feb 2010 tosset race :0) Cos smiler ikke men han siger mange sjove lyde, han hyler feks. Av av av av når han er i bad smiley

• #22   4. feb 2010 CH -Reiki lægger ofte ørerne ud til siden, både når han koncentrerer sig, når han keder sig og når han er glad (er han MEGET glad, lægger han dem helt bagud). Så det behøver slet ikke at være fordi de tror de får en over nakken:o)

Reiki er dog ikke "den store smiler" -mange islændere smiler ofte, men Reiki gør det sjældent.

• #23   4. feb 2010 Det er sjovt at der er så stor forskel på hvordan racerne udtrykker sig.
    Havde Silas eller Lilly gjort som den Shiba vidste jeg med det samme at noget var galt.

• #24   4. feb 2010 Tinna -ja det er lidt skægt. Og det gør det jo osse bare tydeligt hvorfor vi som hundeejere ikke altid kan forvente at andre kan læse vores hunde når vi møder folk på vores vej.
    Jeg kan læse MINE hunde og hundetyper der ligner (og self grundlæggende osse andre hunde, men ikke så detaljeret som mine egne). Stil mig overfor f.eks. en sankt bernhard eller en fransk bulldog e.l. så tror jeg da jeg ville få problemer. Det er bare ikke hundetyper jeg kender særligt godt sådan sprogmæssigt.

Kommentér på:
Hund der smiler

Annonce