{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

ønsk os held og lykke.. smiler {{forumTopicSubject}}

her om nogle timer drager mig og kæresten til tyskland for at udstillie vores smukke hund tyson..

så må vi se om der bliver nogen placering til os, om han kan opføre sig pænt.. smiler..

vi har lidt hård konkurrance, da vi lige er rykket op i 2-4 år. og tyson er lige blevet to.. så de andre er nok lidt større end ham, og dommeren er for usa, og de plejer at være helt vilde med de kæmpe hæhæ og er han altså ikke..

god weekend til jer alle, vi kommer nok ind og kigger når vi kommer hjem igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ønsk os held og lykke.. smiler
  • #1   14. jul 2006 Hals und beinbruck. Eller hvad det nu hedder på tysk.

• #2   14. jul 2006 Held og lykke smiley

• #4   14. jul 2006 RIGTIG MEGET HELD OG LYKKE... MON IKKE DET KOMMER TIL AT GÅ GODT MED SÅDAN EN SMUK HUND...

• #5   14. jul 2006 Held og lykke, pøj, pøj og alt godt. Hvad mere kan jeg finde på af opmuntring. Jeg kender det selv, nervøsitet for at dommeren ikke kan lide ens hund. Men det kunne jo være at den lige præcis er som den skal være som 2-årig og at dommeren kan se det. Han kan jo umuligt dømme den op imod en 4-årig som er mere udviklet. Det kan jo være han lige har det der gør at dommeren falder for jeres.
    Glæder mig til at høre resultatet.
    Hilsen Gitte & Co = 4 stk. firbenede alle her på HG.

• #6   14. jul 2006 tak tak...

håber ikke der er alt for mange i min klasse, for jo flere hunde jø længere tid skal han bare stå.. sidste da vi var i holland var vi 13 i klassen så det tog bare lang tid,, ,men vi fik da en 2 plads,, hihi.. men gud hvor han kedede sig til sidst,,

• #7   14. jul 2006 gitte: det er sjældent en dommer spørg hvor gammel hunden er.. så derfor kan han måske ikke vurdere hvem der er ældst.. nogle går kun efter hvordan de er nu,, ikke fordi han ikke har muskler osv,, men han er jo bare ikke en kæmpe AB han vejer 40 kilo og er meget atletisk, hvor mange af de andre bare er meget breddere og tungere at se på.. men okay alle dommere er jo næsten til noget forskelligt,, og de bedømmer også meget hans bevægelser og vinkler på benene, og de er super, får vi af vide hver gang.. men lige meger hvad, er det jo en oplevelse, selv om vi ikke får lacering,..
    men i mine øjne er han jo den smukkeste hihi, synes bare udstilling er rigtig hyggeligt og spændende at se alle de andre af samme race.. og lidt en oplevelse i udlandet end her hjemme..

• #9   15. jul 2006 Held og Lykke

• #10   15. jul 2006 Der er åbenbart forskel på racer når de skal bedømmes. Vi bliver altid spurgt hvor gammel hunden er - så jeg må være naiv at tro at det skal man spørges om. I åben klasse kan spredningen jo være meget stor (også i Champion) så det vil ikke være fair ikke at tage alderen i betragtning - synes jeg.

Kommentér på:
ønsk os held og lykke.. smiler

Annonce