1.275 visninger
|
Oprettet:
Hunde kan tænke???? {{forumTopicSubject}}
Ja, vel kan de så:-) Mine kan ihvertfald.. Jeg har lagt underdreget de sidste par døgn af influenza. og så er overskudet jo ikke overvældende til at gå i skoven, lege osv.
Men hvad gør "mors" hunde så? Jo, de spiser deres mad, lister ud i haven og besørger - kommer derefter ind og putter sammen med mig:-) Ikke én gang har de "tigget" om der skal ske noget, næh nu putter vi sammen med "mor" og så er hun snart frisk igen:-) OG DET VIRKER:-)
Syntes bare lige de er lidt søde:-)
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 27 Emner: 3 Svar: 183
jul 2009
(link fjernet)
Det jeg omtalte før, står her:
Lederskab er et adfærdsbegreb, som har at gøre med det sociale liv i flokken/familien og forholdet mellem flokmedlemmerne. I en ulvefloks dagligdag har lederskabet en meget vigtig funktion. Flokkens aktiviteter skal nemlig samstemmes. Ulvene skal for eksempel hvile på samme tid, så alle er friske, når de skal på jagt. Hvis kun halvdelen af flokmedlemmer er udhvilet til jagten, er der en stor risiko for, at jagten mislykkes. Denne adfærd ses meget tydeligt hos vores hunde. Når hvalpen er omkring 6-9 måneder, begynder den at afstemme sit aktivitetsniveau med resten af familiens. Når vi er aktive, er hunden også aktiv. Når vi hviler, gør hunden det også.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Ligger selv underdrejet med en slem forkølelse, men Rico har da vist glemt lidt af den adfærd han burde have i generne, for han står og tiggger, tigger og tigger indtil jeg rejser mig og bevæger mig ud i vinterlandskabet! Gudskelov er han tilfreds med en lille bitte kort tur, men det ville være rart hvis han bare kunne nøjes med haven indtil manden kom hjem :o)
Nu er der ro og han ligger og sover, så nu skal jeg vist også have en "morfar" IGEN!
jul 2009
Ej, god bedring og sov godt
jul 2007
jul 2009
jul 2007
Hunde kan tænke????