Grotesk?? {{forumTopicSubject}}
På min sædvanlige morgentur med Louis, hen på en mark hvor vi kan lege i timesvis kom der lige pludselig en herreløs hund gående. Jeg kunne hurtigt se at der ikke var nogen mennesker i nærheden som kunne være ude og gå med den. Den begyndte at lege med min hund og de hyggede sig, imens jeg forsøgte at komme i nærheden af den så jeg kunne se navneskiltet. Den var vildt sky og det var kun lige med nød og næppe at jeg kunne nå at se nummeret. Da jeg ringer op til vedkommende og spørger om de mangler en hund og beskriver den, så siger hun det ved jeg sørme ikke, tror da nok han er hjemme?? Og så kalder hun på den hvor den selvfølgelig ikke kommer, så siger hun nå men så må det jo være vores og vi aftaler hun kommer og henter den. Der går hvertfald et kvarter inden hun er der, altså må deres hund jo have været væk i et stykke tid eftersom hun kom i bil??
Den så bare så skræmt ud og fortrød VIRKELIG jeg ikke afleverede den på dyrehospitalet eller hos myndighederne.
Men hvordan i al verden kan det ske man ikke opdager sin hund er væk?? og den må have været væk MINDST en halv time og mere, for der gik et stykke tid fra vi så den første gang til jeg kunne ringe??
dec 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 16 Svar: 248
forstår godt du ikke havde det specielt godt med det
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 45 Hunde: 6 Emner: 249 Svar: 1.111
Men kan godt forstå at du gjorde som du gjorde man vil jo gerne hjælpe hunden, men det følte du jo bare ikke rigtig at du gjorde i dette tilfælde
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 13 Svar: 266
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
Sara, ja - det er rigtig nok, men ville skyde hende til at være for gammel til at have børn i huset. Hun var nok 50 - 60 år.
Grotesk??