Grotesk........ Grotesk........
Her i søndag kom der en mand gåene imod rollo og mig da vi var ude at gå. i stod lige kort og snakkede med en anden, da manden bare vader hen med sin hund og giver den lov til at snakke med rollo... giver DEN lov... han spurte ikke mig, og hunden knorede også af rollo, rollo gjorde heldighvis ikke noget... men det er bare trælst at han ikke lige kunne finde ud af at spørge!!!!!!
hvis det var for et år siden ville rollo være kommet op at slås med den!!! fordi den gang var der ingen der skulle knore af ham...
jeg er også ved at lære ham at man ikke hilser på andre hunde når man er i snor kun når man er fri!!!!!
jeg blev også så sur på den anden mand der bare stod lidt væk fra sin hund og så på den knorede af min hund hvorfor kalder han ikke på den?
til sidst bad jeg ham om af tage sin hund væk!!!!!!!
er der nogen af jeg der har været udsat for det?????
eller mener i heller ikke at man skal spørge????
jeg ved at de fleste hunde kan lide andre hunde men det er altsår ikke alle så spør først!!!!!!!!!! jeg havde da sagt je hvis han havde spurt men jeg ville bare have haft snoren af ham så!!!!
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 4 Emner: 203 Svar: 1.786
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Det var en gang i skoven.
Jeg gik tur med Daisy i skoven MED SNOR PÅ pludselig kom en meget stor hund løbende hen mod os. Jeg blev rigtig rigtig bange. Vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Jeg ville ikke løbe da hunden jo uden tvivl ville løbe efter os. Valgte at blive stående.
Den gik over og snusede til os og logrede med halen og så var jeg ikke bange mer :o)
Da ejeren kom sagde jeg at han gerne lige måtte fjerne sin hund....
maj 2005
Har næsten lyst til at råbe -Nej men det er min *GG*
maj 2005
Grotesk........