{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Fromm foder {{forumTopicSubject}}

Har kigget på dette foder, syntes det ser super ud, og til en meget rimelig pris? Hvad betyder holistisk?

Anbefal denne vare til en ven
Fromm Adult Gold/ HOLISTISK-foder til voksne hunde af alle racer.

ÆGTE HOLISTISK "GOURMET" HUNDEMAD FRA FROMM USA.
Når kun det bedste er godt nok.

NYHED! Med lækker smag af ægte Wisconsin-Cheddar-ost.

Kombinationen af frisk And, Kylling og ægte Cheddar ost er den primære protein-kilde.

Tilsat prebiotics, probiotics og Yucca for et sundt helbred og en bedre fordøjelse

Fromm er et komplet og afbalanceret holistisk foder af høj kvalitet til den voksne hund. Naturligt formuleret med frisk Wisconsin and, frisk kylling, frisk lam, fisk, brune ris, hele æg og ægte ost. Denne opskift er forbedret med probiotics for bedre optagelse, og lakseolie for sundere pels. Dette produkt indeholder ingen majs og hvede.

Fordøjelses og allergiproblemer som måske kan skyldes, majs, hvede, gluten & soya , kan i mange tilfælde afhjælpes gennem en "ÆGTE" Holistisk fodring, med de bedste råvarer.

*Fresh Chicken
*Fresh Duck
*Fresh Cheddar Cheese
*No Wheat
*Probiotics & Prebiotics
*Glucosamine Hydrochloride
*Chondroitin Sulfate
*Chicory Root Extract
*Yucca Schidigera Extract

INGREDIENSER:

And, kyllingekødmel, kylling, brune ris, malet perlebyg, havremel, Menhaden fiskemel, kyllingefedt (konserveret med en blanding af tokoferoler og cironsyre), lammekød, kartofler, tomatpuré, hele æg, lakseolie (konserveret med blandede tokoferoler), ost, hørfrø, tørret ølgær, lucerneurtemel, gulerødder, salat, selleri, lecitin, kyllingebrusk, calcium sulfat, salt, kaliumklorid, DL-methionin, cikorierodekstrakt, yucca schidigera ektrakt, lactobacillus, acidophilus, bifidobacterium longum, lactobacillus plantarum, enterococcus faecium, vitamin A, D3, E, B12 tilskud, choliklorid, niacin, pantothensyre, askorbinsyre, riboflavin, thiaminmononitrat, pyridoxinhydrochlorid, folinsyre, biotin, zinksulfat, jernkarbonat, manganoxyd, kobberoxyd, cobaltcarbonat, calciumiodat, sorbinsyre, jernproteinate, zinkproteinate, kobberproteinate, manganproteinate, sodium selenite.

Garanteret analyse:

Minimum Protein 24%
Maximum Fiber 3.5%
Minimum Fat 16%
Maximum Moisture 10%
Maximum Ash 6.5%
Pris: DKK. 419,00

Vare til indkøbskurv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fromm foder
  • #1   22. jan 2010 Jeg fodrer mine 3 med det og er yderst tilfreds og kan kun anbefale det :o)
    Sidst jeg skulle bestille foder gik vi 8 personer sammen for at opnå en vis mængderabat,,jeg har kun fået positive tilbagemeldinger,,bedre afføring, meget smukkere og blødere pels o.s.v.

Jeg søgte på holistisk :
    Hvad er holisme?
    Holisme betyder at tage udgangspunkt i "det hele menneske", dvs. mennesket som et fysisk, mentalt, emotionelt og åndeligt væsen.

,,og jeg går så ud fra at alle aspekter er taget i betragtning i foderet,,udfra denne beskrivelse ,,men ellers må jeg erkende at jeg er blank ;o)

• #2   22. jan 2010 ,,og du kan købe det billigere her ,, www.gilpa.dk ;o)

• #5   22. jan 2010 et rigtig godt foder, er meget tilfreds med det.

• #7   25. jan 2010 Gizmo @
    Det tror jeg du skal ringe og snakke med forhandleren om , det må de kunne svare på :o) Eller også skal du få en foderprøve og se hvordan der går :o)

Den ene af os der gik sammen om at bestille har en hund som ret tit har lind mave eller direkte vandafføring. Det har han ikke mere, kun hvis han får noget andet ved siden af som han ikke kan tåle. Så på ham virker det godt :o)

• #9   25. jan 2010 Jeg gik for ca 1 år siden over til Fromm Adult til min hund. Hun trives super på det, har mindre afføring og en flot pels. Hun får det almindelige Fromm Adult (den lilla) og vi giver knap 350 for 15 kg.
    At det er såkaldt holistisk hænger jeg mig ikke så meget i, da det vist bare er et udtryk for at der er alt hvad hunden har behov for. Jeg kan dog godt lide at primær ingrediens er kylling, og at der er hverken hvede eller majs i.

• #11   25. jan 2010 Gizmo @
    Hvis du giver din hund RC nu og han trives på det, så er der da ingen grund til at skifte :o) Der er stor forskel på foder og kvaliteten deraf,,men igen, så er der ligeså stor forskel på hvilket foder den enkelte hund trives på :o)
    Heldigvis trives mine 3 på Fromm og det er jeg rigtig glad ved da jeg samtidig ikke vil have lyst til at fodre med ret meget andet hvis jeg kigger på ingredienslisten på det forskellige,,jeg har jo bare været heldig :o)

Miemi
    hihi,,det var den jeg startede med at gi' mine,,men de blev alt for fede ;o) Nu er jeg så gået over til senior versionen istedet, der er 5% mindre fedt i og det begynder at kunne ses nu ;o)

Kommentér på:
Fromm foder

Annonce