{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Er bare glad {{forumTopicSubject}}

ja jeg skal ud og besøge en shiba opdrætter på søndag glæder mig vildt meget ... men er også nervøs for om jeg er "godkendt" jeg har to main coon katte og hva jeg har læst kan racen ikke så godt med katte ... ikke det mest seriøse emne er bare glad da jeg har ønsket mig den race længe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare glad
  • #2   15. jan 2010 Alle hunde kan lære at færdes med katte, så tror ikke du skal frygte det bliver noget problem. smiley

Nogle er bare hurtigere til at affinde sig med dem end andre. smiley

Håber du får din drømmehund. smiley

• #3   15. jan 2010 jamen nogen mener ikke det er en go hund til katte ... men synes virkelig det en dejlig hund. .. har også taget sådan en test om jeg passer til racen alt passer udover min alder så er jeg også nervøs for hvad de siger til jeg er 21 ... men nu må jeg jo se

• #5   15. jan 2010 Hvis det er en lille hvalp tror jeg ikke du skal være nervøs. Så skal den nok venne sig til kattene og lade dem være, også når den bliver ældre. Men du kan have ret i at det ikke er en race man f.eks. skal lade være alene med en hamster eller marsvin. Det skal nok gå - også m.h.t. din alder, for du lyder da til at have sat dig meget ind i tingene, så held og lykke med at få dig sådan en lækker hund smiley

• #6   15. jan 2010 Miemiv ...
    Tak skal du ha. .. ja jeg har virkelig prøve og sætte mig ind i racen så godt jeg nu kan (er ordblind, så læsning er ikke min stærke side) da jeg vigtig gerne vil gi et indtryk af at jeg ikke bare vil ha racen fordi den ser sød ud

Kommentér på:
Er bare glad

Annonce