{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forgiftning hos hund ??
  • #1   14. jan 2010 det kommer vel an på hva hunden er forgiftet med

• #2   14. jan 2010 Spørger til jeres generelle erfarringer, og typer af forgiftning er intet bestemt..
    Men hvad I har oplevet omkring behandling og symptomer o lign smiley

• #3   14. jan 2010 Ja mine to dumme bullere åd en rhododendron... Sascha begyndte at savle og kaste op. Joey reagerede ikk rigtig på det. Men det nåede aldrig at blive så slemt da jeg skyndte mig afsted til dyrlægen og så fik de noget opkast fremmende halløj og så fik de skåne kost og var rigtig sølle og ørlede i en time til halvanden efter vi de fik opkast halløjet.

• #4   14. jan 2010 Jeg har lige oplevet at en eller flere personer forgiftede min ene grand danois, hun gik fuldstændig i koma og fik kramper, det tog dyrlægen halvanden døgn at få liv i hende og det var med drop og stesolid som skulle modvirke giften, der blev taget blodprøver, men hun kan ikke finde ud af hvilken gift der er brugt. Min pige blev indlagt mandag og vi fik hende hjem om torsdagen, men absolut ikke den samme hund, hun kunne ikke kende den anen gd, var bange for den, hun fik ticks i hovedet, hvor ørerne og øjnene flakkede, meget ubehageligt, her en uge efter vi fik hende hjem er hun nogenlunde normal, hun leger med den anden og er mere glad, så nu krydser vi fingre for at det ikke sker igen, der bliver sat video opvågning op

• #5   14. jan 2010 Mia S: Det var da frygteligt. Hvad får dog folk til at forgifte andre folks hunde. de må da være godt syge i hovedet. Håber hun får det godt igen og bliver sig selv. Den stakkels hund.

• #6   14. jan 2010 Jeg ved det simpelthen ikke, jeg hælder lidt til jalousi / misundelse ellers ved jeg det ikke, men jeg krydser virkelig også fingre for at hun bliver som hun var før

• #7   14. jan 2010 ja enten det, eller det er nogle som virkelig hader hunde. Nogle som måske har set sig sur på at dine hunde har gøet lidt eller noget, men hvis man har problemer med det burde man som normalt fungerende menneske tage kontakt til ejeren og ikke prøve at slå hundene ihjel jo.... Frygteligt... Føler virkelig med dig, det må være en forfærdelig oplevelse at nogle har gjort ens hund fortræd...

• #8   14. jan 2010 Tro mig det er absolut ikke noget jeg ønsker for min værste fjende, jeg kan slet ikke sætte ord på hvordan jeg havde det og ikke vidste om hvilken vej det ville gå og da slet ikke når dyrlægen absolut ikke var spor optimistisk

• #9   14. jan 2010 Nej det kan jeg godt forstå. Jeg havde godt nok også været knust hvis det var mig... Uh får helt ondt i maven af bare at tænke på det...

Kommentér på:
Forgiftning hos hund ??

Annonce