{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.780 visninger | Oprettet:

hundegård {{forumTopicSubject}}

hejsa,

nu skal vi jo have en ny lille hvalp til marts, og vi glæder os som små børn eller jeg gør smiley .. for det en gave fra min mand smiley

og jeg vil virkelig gerne have mig en lækker hundegård, både fordi vi tit passer andres hunde og fordi vi har ikke hegn omkring vores have, og synes ikke vi skal have det, vi bor så langt ude på landet og vores "store" chihuahua blaning går aldrig ud fra haven med mindre vi er med.. har ikke lyst til at købe et af de der dyre galvaniseret hundegårde, da de er simpelhen så grimme smiley

nogen der har forslag til hvor man skal lave en "homemade" hundegård ? og hvad man evt. kunne sætte i gården udover over hus, skål og de normale ting, så hundene kan hygge sig der engang imellem .. og hvor stor den skal være når hundene er på størrelse med en chihuahua smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundegård
  • #2   13. jan 2010 Oh, det lyder som en god idé, vil nødig have de skal blive fuglemad smiley

ellers nogle idéer til hvordan en gård skal være ?

• #3   13. jan 2010 Tag et kig i mit fotoalbum der hedder hundgård. På de sidste billeder kan du se hvordan vi har gjort det. Jeg synes heller ikke at vores stil passede til de der færdige hegn man kan købe, så vi gjorde det på en anden måde.
    Jeg tror dog det vi har brugt er for stormasket til dine små. Vores er også gravet en ½ meter ned samt støbt fast i bunden ligesom at alle stolper er gravet 1 meter ned og støbt fast. Det er nok heller ikke nødvendigt til de små.
    Endvidere har jeg plantet klematis op ad nogle af stolperne, så det ser rigtig fint ud.... nu glæder jeg mig bare til at foråret kommer, så blomsterne rigtig fylder ;o)

• #4   13. jan 2010 det med vufferene sikkert gerne vil op i højden, har jeg tænkt mange gange på .. og tror også jeg vil bygge et eller andet lege/solbade platform smiley

har et lille bitte gammelt brændeskur en fire fem meter fra huset jeg havde tænkt på at bygge gården op til, for der er lækre store fliser og dejlig køligt om sommeren, og så er skuret og så hyggeligt, ville så stille kurv og skåle der ind ..

bil/børnecykeldæk er de ikke lidt store til en 2 kg's hund ? og sandkasse har jeg allerede bygget til dem smiley .. ½ x`½ meter er vel i orden for en sandkasse til sådan små hunde ?

• #5   13. jan 2010 Janni - den hundegård ser jo super skøn ud smiley .. og det lille skur jeg vil lave gården op ad, er ligesom din bare i rød smiley

• #6   13. jan 2010 nej nej .. men tror jeg har dannet mig et billede af hvilket cykeldæk du snakker om smiley men det lyder da som en brand god idé smiley

skal have skrevet alle idéer ned og se hvad jeg kan bruge, for gården vil jeg bruge til når de skal være sig selv og ikke lige skal have 2 børn rendede i numsen hele tiden .. og hvis jeg ikke lige kan være i haven med dem smiley

men så inbydende som mulig er vel også det bedste hvis de skal hygge sig smiley

• #7   13. jan 2010 overvejede også at smide en lille halmballe ind i skuret i et hjørne, altså løst halm, det kunne jeg forstille mig var sjovt for sådan 2 små krabatter .. smiley kunne det ikke også være en god idé ?

• #8   13. jan 2010 super gode ideer, dem kan jeg bruge skal selv bygge haven om til hundegård til foråret.

• #9   13. jan 2010 Ja, jeg er også ved at samle mange ting sammen til det smiley mit helt eget lille projekt smiley det en masse super gode idéer de har smiley

• #10   14. jan 2010 Okay, så tror jeg kun gør det om vinteren smiley

Kommentér på:
hundegård

Annonce