{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad nu hvis????
  • #1   10. jan 2010 Altså nu er vi jo tre i husstanden. Men hvis nu, så ville min ene bror tage Bella....

  • #2   10. jan 2010 Jeps......... Det har jeg.

    MIne forældre ville meget gerne tage over, men det er ikke realistisk, da de begge er over 80 år.......

    Blackie skal aflives.

    Lotus skal til opdrætter og blive der.

    Kaido skal til opdrætter og enten blive eller opdrætter finder videreformidling.


  • #3   10. jan 2010 Det er ikke noget vi har snakket om som sådan. Men nu er hele min familie hunde glade, så hvis det skulle ske er jeg sikker på nogle i min familie ville tage dem til sig..

  • #4   10. jan 2010 mine forældre vil så tage sig af zita..

  • #5   10. jan 2010 Grunden til at jeg spørger, er bl.a. at for et par år siden mente jeg, at
    jeg havde den perfekte match til Malou, hvis det sku' blive aktuelt. Men nu
    synes jeg jo, at intet er godt nok til hende.
    Kan de give hende den samme kvalitetstid, samme tid udendørs. samme
    "dårlige vaner" etc. (der skal gemmes 3 ting efter middagsturen) and so
    on. Jeg ved godt, at jeg er tosset - smil.


  • #6   10. jan 2010 Tak Danni: Lyder lidt som vi har de samme overvejelser. Men man kan nemt
    såre fold, når man siger (råber) DU ER IKKE GOD NOK TIL MIN HUND. Smil.


  • #8   10. jan 2010 Folk sf.
    Også tak til dig Maria, der er jeg vist også nået til.


  • #9   10. jan 2010 "Egoisten". Har du så fortalt til nogen, hvordan du ønsker det?

  • #10   10. jan 2010 Danni: Ja, en Ridgeback og Schæfer kan jo ikke sammenlignes, men
    har du så aftalt noget med andre?


  • #12   10. jan 2010 Jeg har lavet et fuldt testamente, hvor der står hvad der skal ske med mine dyr, når jeg står af i svinget og der står også hvad der skal ske med dem, hvis de mennesker jeg regner med står i en situation hvor de alligevel ikke kan tage dem, dette testamente ligger på min pc og det ligger i en mappe på mit skrivebord, hvor alt er klar med hvad jeg vil ved min bortgang, hvilke salmer der skal synges, papirer der skal bruges osv.

  • #13   10. jan 2010 Sker der mig noget, så bliver Fie aflivet

  • #14   10. jan 2010 Bente L. Der fik du lige tårerne frem. Du har da selvfølgelig ret, det skal
    da skrives ned. I mit tilfælde har det været mundtligt, men.......
    du har da ret. Tak.


  • #15   10. jan 2010 Min kæreste skal blive ved med at have Louie og hvis det kan lade sig give sig, så skal min mors kæreste have ham. Han elsker Louie og Louie elsker ham. Så selvom jeg ikke er fan af ham, så er det det bedste sted, hvis han ikke kan være ved min kæreste

  • #16   10. jan 2010 Altså skulle det forfærdelige ske at både min mand og jeg døde ville jeg være mere bekymret for børnene smiley
    Link skulle nok klare sig han elsker alle mennesker der gider snakke lidt med ham, jeg har ikke aftalt noget med nogen men kunne forestille mig at enten min morbror eller min far ville tage ham, begge steder ville han få et fantastisk hundeliv


  • #17   10. jan 2010 Pimalou:

    Jamen dog, det var ikke meningen.

    Vi har jo påtaget os et ansvar, som vi skal være bevidste om og jeg har lidt sygdom at kæmpe med, så derfor.

    Men ingen ved hvad dagen bringer og ingen skal være i tvivl om, hvad jeg vil når den dag kommer, det var magtpåliggende for mig at vide at jeg har sørget for at de dyr der giver mig så meget glæde i min hverdag også får det godt når jeg er væk en dag, det giver ro i sindet.



  • #18   10. jan 2010 Det er faktisk et rigtig godt emne....HMMMM det har vi slet ikke snakket om her,men det vil vi da helt sikkert gøre nu.
    M


  • #19   10. jan 2010 Der er vel ingen der sådan rigtig ønsker at aflive sin hund "bare" fordi man stiller skoene tidligt. MEN der kan altså være situationer hvor det er nødvendigt eller bedst for hunden. Er sikker på Chanel klarer så, min nabo ville elske at få hende, de henter både hende og Koko i tide og utide for at hygge med dem, og så de kan lege med deres hund. Men Koko skulle aflives (desværre). Hun blev mishandlet inden mig, og har derfor svært med tillid, og hun kræver lidt ekstra. Min far, min søster og sågar min mor ville eelske at få hende, de kender hende og hun elsker dem vanvittigt højt. problemet er bare at min fars hund (som hun ellers er bedste venner med) er blevet syg, og kan ikke tåle for meget omkring sig, så han kan ikke tage hende selvom han gerne ville. Min søster har selv to hunde, og hendes den ene kan slet ikke med Koko, så det er heller ikke muligt. Samme for min mor, der er det bare et par katte der gør at det ikke er en mulighed smiley

    Hader at dyr bliver aflivet når de ikke fejler noget, men for Koko vil det nok være den eneste mulighed hvis alt går galt (7-9-13). Virkelig ulækkert at tænke på, men godt indlæg, for det er man sgu nødt til at have styr på smiley ;-(


  • #20   10. jan 2010 Stupid Lamb. : Sf børnene først. Men nu er det jo et HG, så det er jo
    derfor, jeg ikke nævnte børn. Men vi er da enige om, at det er vigtigst
    at sikre dem først og fremmest.
    Bente L. Nej, det ved jeg godt. Men nogle gange er man bare mere
    sårbare end andre, og jeg synes, det er flot, at du har taget dine forholds-
    regler. Respekt for det.


  • #21   10. jan 2010 Hvis Fie ikke havde alle sine skavanker, så ville hun ryge videre, for hun ville sagtens kunne leve uden mig.

    Men ryg,ben og lidt træls mave, gør at det ikke ville blive valget, det er å også nedskrevet


  • #22   10. jan 2010 Tak Rene. Der er da blevet noget at tænke (endnu mere) over.

  • #23   10. jan 2010 Tak PiMalou

    Ja et rigtig godt emne, der vækker til eftertanke.


  • #24   10. jan 2010 Pimalou
    der var også en smilie smiley


  • #25   10. jan 2010 Stupid Lamb. Ok - det var godt - smil.

  • #26   10. jan 2010 Ja, vi har lavet aftale om med hvad der skal ske med vores.

  • #27   10. jan 2010 Jeg har et par hundeveninder som skal have budet! Hvis ikke mine forældre eller andre familiemedlemmer selv vil have Mynte i et sådant tilfælde. Der ud over skal opdrætteren have budet.

    Kan der ikke findes en aftager må hun jo aflives - hun skal ikke være kastebold!


Kommentér på:
Hvad nu hvis????

Annonce