passe en hund !? {{forumTopicSubject}}
min kæreste har lige ringet , og han sagde så at han lige har snakket med end af sine gamle venner,, hans kone har lige født og de skal så være væk et par uge,, og de har en labador hvalp som blir passer af hans mor , men hun kan ikke gå nogle steder , så hun lukker den ud og så kommer den hjem igen når den har lyst, og så er manden (hans hedder han ) bange får at den blir kørt ned, forståligt nok, men så spurgte han om vi kunne passe den til de engang kommer hjem,
men så er jeg jo bange får at jeg er blevet så glad får den når den skal afsted ligsom hvis vores hvalp også gør det ,
og hans sagde at hvis den ikke kommer et sted hen og bliver passet så blev den aflivet,
så mit spørgsmål er om vi skal tage den hvalp til de engang kommer hjem ? eller om jeg skal lade hver, ?
vi har vores ejen hvalp på syv måneder og en søn på snart elleve mdr, og det fungere fint, vores søn går i dagpleje og så har jeg jo masser af tid til at gå og hygge med vores hund,
ved enlig ikke hvad jeg ville med den tråd,??
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Jeg ville slet ikke betænke mig Slet ikke, hvis det kun er for et par uger Måske ville I derefter også kunne mødes og passe hunde indimellem
mar 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
Jeg havde taget den ind og givet den alt det der er så vigtigt for en hvalp lige nu. Jeg er klar over det som sådan ikke er dit ansvar, men jeg fornemmer at du selv synes det er synd for hunden og egentlig gerne vil.
Dette er blot min mening om sagen
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Held og lykke med pasningen.
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 28
men tak får det alle sammen :=)
dec 2007
det var også det jeg spurgte min kæreste også men det vidste han ikke hvorfår ,.. så det kan jeg desværre ikke sige ,,
dec 2007
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Alt det ved vi ikke noget om, så synes det er lidt letkøbt at sidde og "svine" folk til
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 246
dec 2007
nej der er heldigvis ikke nået med den nye,
det var vidst at moren er lidt handikappet hvordan ved jeg ikke så de skal være under opsyn i et par uger får at se om de kan klare at havde den lille nye , det blev vidst en dreng ,,
jul 2007
dec 2007
Sabina & Søren
nej det er moren der skal vuderes om hun kan tage vare på sin baby .. :=)
jul 2007
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Jeg kan nemlig godt følge dig i at du/I vil blive utroligt glade for dén hvalp på de uger, men det lyder som om hvalpen egentligt ikke interessere dem sådan sønderligt meget (forstå mig ret, de vil aflive den fordi den ikke passer ind i deres planer i et par uger)
Måske I kan overtage hunden helt, hvis I havde lyst til dét?
Og ellers må I give den lille hvalp al det kærlighed I kan i den tid I har den, og give på gensyn til den når de henter den. Selvom det nok bliver ret svæt
Men synes I skal hjælpe den til ikke at blive aflivet, det er jo egentligt ejerne der er uansvarlige, hvilket hvalpen ikke kan gøre for..
Men kan godt forstå du er lidt skeptisk.. Hmm..
KH Ann-Sophie
dec 2007
jul 2007
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
men jeg forstår også dig. Det er sin sag med to hvalpe.
dec 2007
men det enligt lidt sjov får spurgte får ca en uge siden thomas om vi ikke sku prøve at finde en til hund så Nala ikke hva alene mår vi ikke hva hjemme så hun havde en ven / veninde at tosse rundt med.
men kan da lige skrive imorgen når thomas har ringet til ham og sige om vi får / passet hende , det er en tæve på et år.
passe en hund !?