{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

passe hund {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg bor i lejlighed hvor man kun må have en hund. Det er sådan set okay, men jeg vil meget gerne have hund nr 2 om et år. Er der nogen der kender reglerne for hvor lang tid man må passe andres folks hunde i en lejlighed hvor der kun må være en hund. Jeg spørger om dette da mine forældre gerne vil stå som ejer af hund nr 2. og så vil jeg bare fremstå som passer af hunden.
Er der muligvis andre der har stået i samme situasion.?

Glæder mig til at høre fra jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passe hund
  • #1   26. maj 2009 det synes jeg ville være rigtig dumt, og jeg ved godt det ikke er det du spørger om, men du risikere at have en hund i en måned og så skulle af med den igen, jeg ville finde noget andet at bo i inden jeg fik hund nr. 2 hvis jeg var dig

• #2   26. maj 2009 Find et andet sted at bo, eller forhør dit boligselskab om du overhovet må passe en hund mere.
    De fleste steder tillader kun at man har besøg af hund, dvs ejeren skal være der sammen med hunden.
    Der er jo en grund til regelsættet smiley

• #3   26. maj 2009 Her hvor jeg bor må man passe en anden hund i op til 3 uger max to gange om året. Pasningen skal meldes til varmemesteren, så de stadig har styr på hvilke hunde der er i bebyggelsen, så det er nok ikke en god ide. Men spørg da dit boligselskab/udlejer. Du risikerer at skulle af med hunden, hvis du overtræder reglerne ;-(

• #4   26. maj 2009 Du risikerer bare at folk får ondt i r**** og melder dig.... Ved min kammerats forældre er blevet meldt for at passe min kammerats hunde og det var endda hans hunde smiley

• #5   26. maj 2009 OKay hmm ja det er nok smartest i længden

• #7   26. maj 2009 Det er som udgangspunkt forskelligt afhængig af udlejer - der hvor jeg boede førhen måtte vi passe en hund i max 4 uger.

Jeg kan på ingen måde anbefale dette...! Det var på denne måde vi fik vores nr. to hund. Men på et tidspunkt, vil udlejer undre sig, og så har du måske lige pludselig kun 1 mdr til at finde noget andet og bo i, hvilket sætter både dig selv og ikke kun én men pludselig to hunde i en rigtig skidt situation!
    Tro mig - det er ikke den rette vej og gå!!!! Vent for søren da, til at forholdene er til det.... !

• #8   26. maj 2009 Det mest fornuftige ville være, at vente med hund nr. 2 til du har en bolig hvor der må være flere hunde.
    At gamble på den måde som du snakker om her, er en rigtig rigtig dårlig idé og synd for hunden, hvis du bliver nød til at skaffe dig af med den, fordi boligforeningen sætter den på porten.

Kommentér på:
passe hund

Annonce