{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtta Pro sele
  • #1   6. jan 2010 Jeg har en Y-sele fra hurtta, og er tilfreds med den. smiley Det eneste minus ved den er, at den har tendens til at "køre" rundt på hunden. smiley
    Ellers er det en rigtig god sele, men hurtta er også et godt mærke. smiley


  • #2   6. jan 2010 Nå okay.. Jeg er ved at skrifte til en anden sele, netop fordi den vi har nu glider lidt om på siden af hende.. Vil rigtig gerne have en som bliver hvor man sætter den.. Måske en i læder er bedre?

  • #3   6. jan 2010 Jeg har en til salg, aldrig brugt...

  • #4   6. jan 2010 Ikke i en annonce herinde? Er det en hurtta pro y?

  • #5   6. jan 2010 Elsker hurtta- men Y selen gav min hund gnavsår smiley Dog er deres anden sele fantastisk smiley

  • #6   6. jan 2010 Ja i en annonce herinde.. Hvis den altså ik er udløbet. Men den er nok for stor til din hund.

  • #7   6. jan 2010 Øvøv... Gnavesår dur ikke smiley Og vil helst have en sele hvor halsbånd og det rundt om maven er forbundet.. Hvis i ved hva jeg mener? Har hørt at Kenjan seler er gode.. Nogle erfaringer med dem?

  • #8   6. jan 2010 mine får ingen gnavesår af dem.. det er en fantastisk sele.

  • #9   7. jan 2010 Betina, du rør faktisk ved nogle af de ting jeg går og spekulerer over hvordan kan løses, hvis din hund var en hest ville man sige umarkeret bredt sadelleje, ikke at forveksle med et markeret bredt sadelleje.
    altså er din hunds facon den sværeste at finde en sele til der ikke rykker rundt på hunden når hundesnoren strammes.
    på en sele sidder ´´´øjet´´ til hundeselen altid lige i midten af snoren, men hvorfor egentlig?, det giver jo et skævt træk hvor selen allerede der har en tendens til at dreje på sådan en hund, hvorfor sidder der ikke et øje 5 cm længere nede mod ejeren som snoren sættes i?- det ville give et langt mere lige træk også for hundens ryg.
    en spor sele har så ´´øjerne´´ i siden men det er for langt når man skal bruge selen alm. og de fleste har en rem over skulderne som jeg ikke er så vild med..... suk man kan bruge lang tid på at spekulere over sådanne detaljer


  • #10   7. jan 2010 Rikke T: Du har fuldstøndig ret., for det er jo netop som at finde den perfekte sadel til sin hest.. Ingen heste, eller hunde er ens, så derfor kan det ene mærke være super til en hund, men rigtig skidt for en anden. Der er nok ikke andet for end at prøve sig frem.. Men hvis man skal sige noget generelt, vil der vel altid være mærker som er mere robuste og i bedre materialer end andre?

Kommentér på:
Hurtta Pro sele

Annonce