{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.557 visninger | Oprettet:

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207

Basse takker af - aflivning {{forumTopicSubject}}

Basse kommer fra et internat, hun var 2 år da jeg så hende, kørte igen da hun måske ikke var den kønneste, 10 kilo efter vendte jeg om tænkte ´´ den hund får aldrig en ny familie med det udseende´´ det fik hun så ved mig.
årerne er gået hun har altid været mærket af internatet og sit tidligere liv i en baggang, bla. ved seperations angst og ekstrem behov for opmærksomhed, vi har elsket den lille runde prop, hendes beroligende snorken på ryggen så hun lignede en stegt kalkun.
da jeg kom hjem med en blind kat, ville hun die den, katten gik konstant ind i basses bløde mave fordi hun hele tiden smed sig foran den.
nu ligger hun og snorker mens jeg sidder her om skriver hendes historie, jeg er så glad fordi vi åbnede vores hjem for hende og levede med hendes særheder.
for 3 år siden fik hun fjernet en ondartet kræft knude, frisk som en havørn dagen efter var hun.
nu er det ved at være slut, blæren kan ikke mere, og hun har en stofskifte sygdom,
hun leger stadig med de andre hunde og går rundt med glad hale og elsker skovture - men hun tisser unormalt MEGET og mange gange, tisser store søle inden døre flere gange om dagen, heldigvis er hun overhovedet ikke ked af at hun er begyndt at tisse indendøre, intet kan man mærke på hende, hun tisser lige foran mig 1 meter fra døren ud og går glad videre, så lidt dement er man vel også blevet her på sit 13 år.
hvor er det svært at sætte dag på hun skal sige farvel, skal vi lige vente en uge ?
SUK.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Basse takker af - aflivning
Kommentér på:
Basse takker af - aflivning

Annonce