958 visninger
|
Oprettet:
åh stakkels emma:( {{forumTopicSubject}}
mit lille pus emma fik lige et kæmpe chok fordi der var nogen møghoveder der sprængte en raket af udenfor vor hus... emma har ellrs ik udvist skræk for dem før nu. hun har bare undret sig og kigget...
men skal da lig love for mit lille pus blev bange hun sprang ned a sofaen ind under sengen... fik hende da ud og sad med hende på skødet og nussede og roste hende... men en amstaff på 25 kg er lig tungt nok for mig på skødet... men hun ryster helt...
jeg ringer til dyrlægen i morgn og høer ang de berolignene piller man kan få ...
men hvordan kan det være hun lige pludselig blir så bange???
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
Skal I være hjemme med hende nytårsaften? Så hellere give hende en godbid hver gang det brager, altså uden pyller. De der piller virker altså ikke altid efter hensigten og gør nogle gange hunden mere bange, men hæmmer dens mulighed for at reagere....
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 412
Der var nogen i blokken, hvor vi bor, der kastede et kanonslag ud af vinduet fra 2. sal igår aftes, da jeg var nede med Amon. Det landede så en 20 meter eller sådan noget fra, hvor vi stod. Men mig og en bekendt stod og kiggede lige op på lejligheden, fordi hun brokkede sig over, de har festet lige siden de flyttede ind...
-det var altså også noget af et chok, heldigvis var der en anden hund, så Amon legede bare videre...
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 412
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
vi skal holde nytår herhjemme i år.. men senere i byen.. men nu ser vi om jeg blir hjemme ved prinsessen hvis den er helt gal... så kan jeg ik nænne a forlade hende...
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.988
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Jeg ville købe Baldrian og give hende 2 3 gange om dagen, herudover vil jeg lave en hule et sted for der ikke er meget støj, trøkke alle gardiner for og skru op for radio/tv.
Giv hende et godt ben at ligge med.
Prøv pillerne inden nytårsaften, så du ved hvor meget hun skal have, de virker afslappende på hende men hun kan stadig reagere.
Her i huset render hunden ud i brusekabinen og gemmer sig med et ben
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
Taler af meget dårlig erfaring med disse midler. Min hund blev træt og slæv, men angsten blev endnu værre , så hun sad og skreg en hel nytårsaften. Og det er værre end at de gemmer sig.
Nu er hun trænet op til at kan tåle skud og fyrværkeri
åh stakkels emma:(