{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels Kenzo
  • #1   27. dec 2009 Når først de har haft øremider, skal man være EKSTRA opmærksom!! Sørg for at hans øre ikke er fugtige..

• #2   27. dec 2009 Masser af engangs vaskeklude, så vaske dem med lunkent vand, evt brun sæbe, så vsake efter med rent vand, og så enten smører med flydene klorhexodin, smører med creme klorhexodin og når det bliver bedre så vask med varmt vand og smør med kopattesalve... Det virker virkeligt... Men det skal holdes ved lige, hvis det er rigtig slemt, mindst en gang om måneden...

ps regner med det er fordi han klør sig smiley

• #3   27. dec 2009 Brun sæbe skal hun altså ikke bruge... PH værdien er alt alt for høj!!!

• #4   27. dec 2009 Nåå ja, jeg tørrer selvfølgelig efter med et håndklæde og vat rondeller efter hver vask..

Min havde godt nok ikke øremider, men hun kløede sig bare voldsomt i ørene, og nu er det faktisk væk... Det kommer igen engang imellem, men får det altid taget i opløbet smiley

• #5   27. dec 2009 Altså "har lige været ved sr.syr ??? Der skal self står : Har lige været hos dr.dyr ...

Vi skal ha fundet på et ell andet der kan forhindre hans problem ører..
    Han starter altid med at klø og ryste hovedet, jeg har de sidste gange renset hans ører så snart han begynder, men denne gang gik det galt...
    Det er sq så synd for ham

• #6   27. dec 2009 brun sæbe ville jeg også holde mig fra. det kræver at man virkelig er omhyggelig.

vi brugte det ppå hestehospitalet til at blistre operationssår så der ikke dannede sig arvæv -- det siger noget om hvor krads det er

• #7   27. dec 2009 Kan det være foderet, han reagerer på? Har du prøvet at skifte foder?

• #8   27. dec 2009 Hundemutter - alle skulle have en hundehvalp .

Jeps det kræver at man virkelig er omhyggelig, men det gør gælder jo altid når man bruger noget sæbe baseret på hunde smiley Men det er jo selvfølgelig også i fortyndet udgave smiley

• #9   27. dec 2009 Vi har skiftet foder, han får pt Arion m lam og ris, han er testet for allergi, han skulle ikk vare allergisk..

• #11   27. dec 2009 Åh, stakkels min bedste ven:-)
    Håber du snart er helt frisk igen...
    Knus
    Trunte

• #12   27. dec 2009 Zeuz lider osse af lidt problemer med ørene og jeg har fået denne kur,af min dyrlæge.. Når problemet er der blir han først renset med epi otic,efter en time får han så sprøjtet eas otic i....
    Jeg har sprøjter ved siden af,så jeg ikke kører infektionen på tutten af flaskerne og derved holder det i gang!

Når problemet er løst får han sprøjtet,epi i ørene ca 3 gange om ugen,bare en gang dagligt.. kuren er altid 2 gange dagligt i 10 dage..

Dette skulle på sigt gøre at svampe,som ofte er årsag til deres problemer til start ikke skulle kunne trives..

Ved så ikke når din har haft øremider,om det er svamp der er hans problem nu ?

men pt ser dette ud til at virke for os

Kommentér på:
Stakkels Kenzo

Annonce