Ny hundeejer ? Ny hundeejer ?
Ja jeg har været heldig at få mig en hund ( 1 gangs )
Det er en blandet Amr. Bulldog og dobbermann.. Så jeg har lige et par spørgsmål..
Han er 4md gammel hvornår må den starte på skole og ligger der en go' og billig skole i greve området ?
Hvilket legetøj er godt for dens tænder i denne alder ?
Skal den registreres eller sådan noget ?
Hva kan der ske hvis ikk den blir forsikret ? (Ansvar)
Og hvilket foder vil i forslå til så "Ung" en hvalp ?
Og ja jeg ska nok snart få taget nogle pics og sat ham ind på siden..
Og jo.. Hva ska jeg gøre for at jeg kan efterlade ham hjemme alene ? Jeg har prøvet at stille mig uden foran døren og høre hvordan han reagerede.. Og han klarede sig fint i ½ time men da jeg så gik nogle dage efter at havde "Trænet" med ham så splittede han hele hytten ad
Mangler noget hjælp hvis det er i vil være flinke at hjælpe mig ?
Dani..
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 389
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
okt 2005
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 29
Nå håber du kunne bruge det... og held og lykke med det...
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 1.947
Vi har altid brugt reb til vores hvalpe - noget de kan gnave i er godt...
Ja den SKAL reg. med chip - det er lovpligtigt og det kan du høre mere om hos din dyrlæge.
Ja du SKAL have forsikring på din hund - det er for at den er forsikret hvis ulykken skulle være ude og den får ødelagt noget hos andre eller bider osv.
De fleste forsikrings selskaber har hundeforsikring og tegner det for det meste kun forsikringer på hunde hvis man er kunde i forvejen.
Hvilket foder fik hvalpen før i fik den ??
Det kan godt være lidt af en jungle at finde ud af hvad der er det bedste for ens hund - vi har været meget igennem - og er nået frem til Pro Plan som han er helt vild med - men det er ikke noget jeg kan råde dig til - kender ikke til de racer din hund er...
Alene hjemme kan være en god ide at træne - og helst over lang tid hvor man øger tiden den er alene hjemme i - Ellers er det ret smart at lade den lille hvalp være alene i et mindre rum så den bedre kan overskue tingene og ikke har så mange ting at skulle forholde sig til...
Håber du kan bruge mine svar til lidt ;o)
/Mette
okt 2005
Mette og Tommy.. De foder som han fik forhen var bare noget billigt fra fakta.. så jeg ved ikk helt..
Men er der slet ikk nogen som kender en go og billig skole i greve området ?
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.978
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 1.947
Det er en god ide at blande det nye foder op med det gamle i nogle dage så hvalpen vænner sig til det nye mad...
Ved desværre ikke noget om træning i Greve området - men søg på nettet ;o)
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 607
Hos trænerne vi du også kunne få svar på dine spørgsmål.
okt 2005
Men jeg kender en hun har en tæve i samme race som går til agility og lydighed.. jeg har bare ikk lige fundet ud af hvor hun går til det henne :S Men jeg må jo bare søge videre indtil jeg falder over noget
Men tak for alle de mange dejlig svar som jeg kan bruge
Ny hundeejer ?