{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

HUND Hader sneen! {{forumTopicSubject}}

Min lille chihuahuapå snart 9 måneder, oplever sne for første gang, men han vil simpelthen ikke gå i den han vil hverken tisse eller bevæge sig. Står bare og ryster og ser meget trist ud.
Synes det er mærkeligt da min gamle pomser elskede sneen og ved ikke hvad jeg skal gøre for at han bliver mere tryg ved den,.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND Hader sneen!
  • #1   17. dec 2009 her er det omvendt, Carlo vil ud konstant, han nyder at borer sig igennem sneen han har ikke engang dækken på, så han har ikke 'læst' at han skal være kuldskær og forsigtig;-)) begge er ude og stormer rundt i haven lige nu, og sneen vælter ned og der ligger ca ½ m i forvejen:-)

• #4   17. dec 2009 Min Balou (papillon) eeeeelsker sne, mens Chanti (chihuahua) da godt kan komme med ud i sneen og ha' det sjovt, men ska lige overtales først.. Men når først de er ude, så er der dømt leg smiley

• #5   17. dec 2009 Prøv at give ham en god tyk jakke/trøje på hvis ikke han har det i forvejen. Og så kan du se om han vil lege lidt eller have nogle godbidder eller andet han er helt vild med.. Så han forbinder sneen med noget godt og sjovt smiley Lav evt. en snebold han kan lege lidt med smiley

• #6   17. dec 2009 Ja jeg ville også sige prøv med noget varmt tøj .. Jeg har en theo vest til bisse og carla har en hjemmesyet pels dækken. De vil gerne ud.. Det går lidt langsomt i starten, men ellers er der ikke noget.

Var ude med dem her lige før og lille Carla (som også ser sne for første gang) fandt lige en høj sne drive, og pludselig var hun væk. Jeg stod med snor, men ingen hund. smiley Det var lidt sjovt.

• #7   17. dec 2009 Man skal også huske, at chi'er ikke stammer fra vores kolde klima, så det er vigtigt at man tænker på at give dem lidt varmt tøj på om vinteren. Jeg begynder så småt med tynde fleece dækkener når jeg selv tager en varmere jakke på udenfor smiley

Kommentér på:
HUND Hader sneen!

Annonce