{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.832 visninger | Oprettet:

Easy-Barf.. {{forumTopicSubject}}

Jeg foder min hund med Easy-Barf, og hun elsker det, men er altid utrolig sulten.

Vi startede med den mængde der er anbefalet på pakken, men hun var altid sulten, og har nok fået fat på ALT spiseligt her i huset. Vi satte så foder mængden op, men i lørdags til hundetræning sagde vores hundetræner hun var for tynd. Nu er hun så igen sat op i mængde, men er stadigvæk 100 % fokuseret på alt der kan spises, eller som hun tror kan spises.

Er der nogen af jer der har samme problem ??

Vores træner fortalte om en hund, der havde det på samme måde, og som nu var endt på 10% af kropsvægt plus fedt tilskud, og som i en periode var sat ned i motion. Det er jo helt vildt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Easy-Barf..
  • #1   16. dec 2009 Jeg har altså ikke helt fidus til det easy-barf der.. Det er lige en tand for "easy"
    Mængderne hundene skal have virker helt uproportioneret - ALT for små.

Og i øvrigt også ALT for dyrt, hvis hunden skal have mæthedsfølelse..

• #2   16. dec 2009 Altså.. måske det bare er mig - men når de skriver en hund som min mynte skal leve af 30 gram mad dagligt...
    Det er da i mine termer logisk det giver sultfølelse..

• #3   16. dec 2009 Jeg vil hellere betale det halve, for et produkt hvor hunden skal have det dobbelte pr. dag, og halvdelen så kommer ud af bagenden. Men hvor hunden tilgengæld bliver mæt undervejs smiley

• #4   16. dec 2009 Hun er blevet sat op i foder.

• #5   16. dec 2009 jeg har også prøvet med easybarf og var utrolig skuffet. Mine tre chihuahuaer spiste sådan 3 kg på 3 uger. Og til 600 kr er det enormt dyrt.. Samtidig med deres maver ike var ret gode. Altså de havde tynd afføring.
    Nu er jeg gået over til Gourmix, som også er baseret på barf, men bare tørpiller. Og det kan samtidig blandes med alm. barf når man lige har lyst og husker det.. Der får mine tilsammen 60 gram om dagen delt ud på to måltider. og de er mætte.

Sådan en 8 kgs Gourmix holder i 30 dage til en 30 kgs. hund som dyrker middel aktivitet.

• #6   16. dec 2009 Meningen var jo også hun skulle blive mæt af det, og vi fik fortalt at vejledningen passede ret godt til de fleste hunde. Ville bare høre, hvor meget i andre giver jeres hund.
    Selvfølgelig skal hun sættes op i foder når hun er sulten, og det skriver jeg jo også, at hun lige er blevet igen, men jeg er spændt på om det er nok.

Nogen der har en ide om, hvor hurtigt man kan se om den nye mængde er nok ? Altså hvor lang tid man skal give det, så hun bliver normalt vægtig ?

Grunden til vi startede på easy barf var bla at:
    Easy-BARF indeholder KUN rent råt lufttørret kød og ben samt vitamin og mineralblanding - intet andet.

Det vil jeg gerne give min hund, men det hjælper jo ikke når hun er så sulten hun æder alt hun kan finde incl ungernes slik. Ikke super sundt :0(

• #7   16. dec 2009 Hvor køber du Gourmix ? og hvor meget koster det ??

• #8   16. dec 2009 Bruger også gourmix, 8 kilo til små 400. Find forhandler på www.vetcur.dk

• #9   16. dec 2009 Cæsar får 90 gram 2 gange om dagen og er mæt. Det skal lige siges at det ikke er mængden af foderet, men sammensætningen der giver mæthedsfornemmelsen.

• #10   16. dec 2009 Det var også en af grundene til jeg gerne ville give easy barf. Men hvis jeg skal bruge 600 kr hver 3 uge bliver jeg da hurtig fattig. Og når hundene så samtidig fik dårlige maver..
    Jamen sådan 8 kgkoster 398 og holder jo så som sagt i 30 dage til en 30 kgs hund. Jeg køber det igennem anpala.dk Hun forhandler også barf og er meget rimelig med priserne.

Gourmix er delt op i morgen og aften for at efterkomme hundens behov bedst muligt... og så er det meste af det økologisk f. eks er der hele 70% økologiske varer i AftenMix og MorgenMix består af 20% økologiske varer. Det er da værd at tage med (=

• #11   11. mar 2010 Hej Alle sammen
    Jeg er lige startet med easybarf, og kan se at i mange af jer har øget i easybarf fordi hunden taber sig, men det må i ikke. Hvis hunden taber sig så skal i give dem lammefedt, det har jeg fået at vide af min easybarf forhandler.

Hun fortalte at hvis man er i tvivl om noget, sidder der læger på barfcentret som man kan ringe til og få vejledning, de sidder der for det samme. Det var bare lige et lille input herfra smiley

God dag.

• #12   11. mar 2010 De anbefaler simpelthen, at man feder hunden op med en langt højere procentdel fedt end andre næringsstoffer?

• #13   11. mar 2010 Altså kun indtil hunden har taget på igen? En tsk til hvert måltid er fint.

Kommentér på:
Easy-Barf..

Annonce