{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde der ryster????
  • #1   10. dec 2009 Nu har jeg sådan en " ryste-hund" .. hehe..

Af hvad jeg har kunne lure mig frem til de her 3½ år jeg har haft ham er at han ryster når han er : ængstelig, træt, kold, ved nye ting, ivrig, spændt .. Hehe ja det var en del ting, men HVORFOR de ryster ved jeg ikke, men i sådanne situationer ryster/sitrer min hund smiley

• #2   10. dec 2009 Okay.. Ja det var mange ting..... smiley Min lille karla ryster nemli tit.. selvom hun er helt varm..... og bare er derhjemme...... ´Mener at have hørt at det har noget med jagt instinkt at gøre også, men er slet ikke sikker... derfor ville jeg gerne ha det på det rene smiley

Men håber stadig, at nogen har en forklaring! smiley

• #3   10. dec 2009 Mikos ene forben har en tendens til at ryste, men ved ikke om det er sådan du mener? Dyrlægen sagde at det var pga. en nerve, men ikke noget vi skulle være nervøse for...

• #4   10. dec 2009 Tanja K : okay,,, Nej er ik det jeg mener,, mener sån at hvis hun bare ligger og slapper af, så sitre hun sån på en måde.. altså der er ik nogen galt med hende, synes der er mange små hunde racer der gør det smiley

• #5   10. dec 2009 Jeg har haft gravhunde i mange år da jeg boede hjemme og min første EGEN hund:-)
    Han rystede når han var spændt på noget. Hvis han vidste der skulle ske noget godt. f.eks i bilen på vej mod skoven, hvis jeg fandt sele og træningsguffer frem osv....

• #7   10. dec 2009 Den stolte : Okay... ja lyder til at de gør det når der skal ske noget.... Måske der slet ik er nogen forklaring på det smiley

• #8   10. dec 2009 min lille Loui ryster også som du skriver smiley
    dyrelægen siger at der er mange små racer som gør det.

loui ryster mest om vinteren, og når han er ivrig .. så vil give de andre ret, det er nok når han kan fornemme noget, eller han fryser.

Kommentér på:
Hunde der ryster????

Annonce