Hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg gøre?
Jeg står i den situation af jeg skal af med min hund. Han er en 1 1/2 år gammel Labradorblanding med en lidt speciel baggrund
Jeg fik Balder da han var 5 måneder gammel. Han skulle aflives fordi han ikke kunne bruges til vagthund (!), og da jeg hentede ham var han meget meget bange for alting. Min hund Sally tog ham under sine vinger, og efterhånden begyndte hans hale at logre, og Balder blev en glad og tillidsfuld dreng, men stadig lidt sky overfor fremmede mennesker.
For 3 måneder siden blev Sally kørt over og døde, og Balder røg helt ned i kulkælderen, ligesom vi andre også gjorde. Han begyndte igen at synes at alting og alle fremmede, inklusive hunde var farlige, og ville ikke spise eller noget andet.
Efterhånden blev det bedre, og tilliden kom igen, men han er stadig meget bange overfor især mænd.
Nu har min kæreste fået meget slem allergi, og jeg bliver nødt til at finde et nyt hjem til min meget morsyge hund, og det knuser mit hjerte. Jeg synes han har været så forfærdeligt meget igennem i sit korte liv, og det er så synd for ham.
Alt hvad jeg ønsker er at han får et godt og trygt hjem, og meget gerne med en anden hund, men hvad er udsigten for dette?
Ville en aflivning være bedre? Jeg kan ikke udstå tanken, men jeg kan ikke bære at den dreng skal mere igennem, jeg vil bare gerne have at han skal have det godt.
Hvad ville i gøre hvis han var jeres hund? og hvad kan jeg gøre for at finde et godt hjem til min elskede dreng?
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=44306
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.566
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 269
Og jeg ønsker at min hund skal få et dejligt trygt hjem, aflivning er kun den allersidste udvej
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 269
Hvad skal jeg gøre?