{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til at introducere en kat !!!
  • #1   7. dec 2009 Havde præcis det samme "problem" i sommers, da vi fik kat, som skulle sammen med en hund på 3 år, som heller ikke var vant til katte.... Uanset hvad kommer det vel an på begge dyr... Mit bedste råd er at du ikke må gå i panik, som jeg gjorde, da missen ikke lavede andet end at sidde under et skab i 1 1/2 dag! - Det tog dem 3 uger og så var de gode venner, og i dag er er de´alene hjemme sammen og nyder generelt hinandens selskab - bare ikke udenfor - der bliver missen stadig jaget!!!

• #3   7. dec 2009 Jeg satte mig på gulvet med killingen, berta synes det var verdens mest spændende bamse jeg var kommet med. Jeg talte bare stille og roligt til hende, mens hun fik lov til at komme tættere og tættere på! Derefter lod jeg killingen komme op i en højde hvor den følte sig sikker- de gloede på hinanden i meget lang tid - ja siden det har de været bedste venner;)
    jeg tror ikke du skal være bange for det så længe det er en killing du kommer hjem med!

• #4   7. dec 2009 Jeg vil tillægge mig den med at huske at give begge lige meget opmærksomhed, for at undgå jalousi. - Hunden vil højst sandsynligt være meget interesseret og nysgerrig efter hvad den lille størrelse er for en. Men husk at du ikke må holde katten fast, hvis den går i panik. Det er bedre du så holder hunden, og katten kan løbe i sikkerhed.
    -men det skal nok gå smiley jeg ønsker dig alt held og lyke med det i hvert fald smiley

• #5   8. dec 2009 Klart en fordel med en killing på 12 uger der er vant til hunde. Det er en god ide at lade katten blive i sin transport kasse og lade hunden se den lidt an igennem tremmerne..Så kan du også se om hunden bliver ellevild eller bare er normalt nysgerrig.. Og efter et lille stykke tid så åbne lågen og lad katten selv komme ud derfra:)
    Held og lykke med det.

• #6   8. dec 2009 tusind tak for jeres svar!!! skal bliver intressant at se hvordan hunden reagerer! smiley

Kommentér på:
hjælp til at introducere en kat !!!

Annonce